keyword customer satisfaction / (321 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Iqbal، Zahid ؛ Khan، Ali Riaz ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2024, Volume 17 - Number 4 ، International (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 1063 to 1076 )
Keywords:customer satisfactionbrand imageSale Promotionsand Service Quality
-
2.
Corresponding Author : Moussavi Neghabi، Seyed Mojtaba ؛ Writer : Anoosheh، Morteza ؛ Qorbankhani، Masoud ؛
Journal:Journal of System Management»Autumn 2024, Volume 10 - Number 4 ، A (Azad University/ISC (14 page(s) - From 67 to 80 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactionBehavioral intentionOnline Store
-
3.
Writer : طلوعی، کاظم ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رمضانی، مجتبی ؛ Corresponding Author : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 278 to 297 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریقصد خرید مشتریانتجربه مشتریcustomer loyaltyCustomer Trustcustomer experiencecustomers' purchase intentioncustomer satisfaction
-
4.
Writer : برزگر، حسین ؛ حسین زاده، علی ؛ Corresponding Author : ثانوی گروسیان، وحید ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 257 to 273 )
Keywords:خلاقیت و نوآوریفرهنگ سازیرضایتمندی مشتریانزیرساختهاخدمات غیر حضوریاصلاح ساختارهاnon-attendance servicesreforming structuresCreativity and innovationCulture buildingcustomer satisfactionInfrastructures
-
5.
Writer : نورآبادی، حمید ؛
Conference:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (23 page(s) - From 6122 to 6144 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیریسک شرکتمزیت رقابتی و پانل دیتارضایت مشتریPanel Datacustomer satisfactionCompetitive AdvantageSocial ResponsibilityCorporate Riskبورس اوراق بهادار تهرانمسئولیت اجتماعی شرکتهاشرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
-
6.
Writer : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ MoghadasNian، AlemehSadat ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (15 page(s) - From 1501 to 1515 )
Keywords:customer satisfactionAirline IndustryKey Performance IndicatorsStrategic Decision-MakingSales Optimization
-
7.
Writer : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (13 page(s) - From 1351 to 1363 )
Keywords:رضایت مشتریانمدیریت منابع انسانی الکترونیککیفیت خدمات درک شدهperceived service qualityElectronic Human Resource Managementcustomer satisfaction
-
8.
Writer : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (14 page(s) - From 1364 to 1377 )
Keywords:رضایت مشتریعملکرد کارکنانکیفیت خدمات درک شدهجمعیت هلال احمرperceived service qualityred crescent populationemployee performancecustomer satisfaction
-
9.
Corresponding Author : اکبری، پیمان ؛ Writer : نظری، کامران ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 43 to 66 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد اجتماعیوفاداری به برندمحرک رستورانRestaurant stimulisocial trustcustomer satisfactionbrand loyalty
-
10.
Writer : مداحی، سعید ؛ عباسپور اسفدن، قنبر ؛ فارسیجانی، حسن ؛ رستمی بشمنی، مجید ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1403، دوره پنجم - شماره 2 (30 page(s) - From 102 to 131 )
Keywords:رضایت مشتریمدیریت کیفیتپایداری خودرومدلسازی خودروهاcar stabilitycar modelingcustomer satisfactionQuality management
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (61 Article)
- علمی-پژوهشی (30 Article)
- الف (14 Article)
- بین المللی (8 Article)
- ج (6 Article)
- د (3 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (4 Article)
- Conference ملی (4 Article)