Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
Journal مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
Journal مدیریت اسلامی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 3 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
-
1.
Corresponding Author : مشایخی، مریم ؛ Writer : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکPerceptual RiskarousalImpulse Buyingsensory cuesحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
2.
Corresponding Author : مشایخی، مریم ؛ Writer : فرقانی، محمدحسین ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 28 to 51 )
Keywords:خرید آنینوهراسی غذاییاحساس و شناختازدحام انسانیEmotion and CognitionHuman CrowdingImpulse BuyingFood neophobia
-
3.
Writer : فرقانی، محمدحسین ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ قندهاری، مهسا ؛
Journal:مدیریت اسلامی»بهار 1397 - شماره 102 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 207 to 230 )
Keywords:عوامل اقتصادیعوامل اجتماعیپژوهش ترکیبیخودروی لوکسرفتار مصرفکننده مسلمان