Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
Journal کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
Journal توسعه کارآفرینی 1 |
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Journal اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 5 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
-
1.
Writer : قزوینی، هادی ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ Corresponding Author : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science (22 page(s) - From 103 to 124 )
Keywords:شرکتهای دانشبنیانقابلیتهای پویااکوسیستم نوآوریKnowledge-based companiesdynamic capabilitiesInnovation Ecosystem
-
2.
Writer : قزوینی، هادی ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ Corresponding Author : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»تابستان 1402 - شماره 60 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 64 to 76 )
Keywords:کارآفرینیبازارهای بینالمللیشرکتهای دانشبنیاناکوسیستم نوآوری"Innovation Ecosystem"International Markets"Knowledge-based Companies"
-
3.
Corresponding Author : رستگار، عباسعلی ؛ Writer : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 535 to 561 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیقصد مشتریSocial media Marketing activitycustomer satisfactionPerceived valueCustomer Intention
-
4.
Writer : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 119 to 140 )
Keywords:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریConsumer Brand EmbarrassmentBrand PositionCongruence between Brand Personality and Customerbrand equityFuzzy Expert SystemBrand performanceفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
5.
Writer : قزوینی، هادی ؛ Corresponding Author : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
Journal:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 334 to 351 )
Keywords:توزیعقیمتترفیعمحصولبازاریابی اسلامیزیرآمیختههای بازاریابیMarketing submixesPromotionProductPriceIslamic MarketingDistribution