Journal (Article count) |
---|
Journal مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 2 |
Journal مدیریت بازاریابی 1 |
Journal پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 4 |
Language (Article count) |
---|
Persian 4 |
Ranking (Article count) |
---|
Scientific-Progrative 2 |
ب 1 |
-
1.
Corresponding Author : عباسپور، باقر ؛ Writer : آبتین، عبدالعزیز ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 220 to 238 )
Keywords:کیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهانآژانس های مسافرتیWord of MouthPurchase Intentiontravel agenciesquality of service
-
2.
Writer : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 Ranking C (Azad University (17 page(s) - From 15 to 31 )
Keywords:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری
-
3.
Writer : رهنمود، فرج الله ؛ عباسپور، باقر ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1386 - شماره 55 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 25 to 38 )
Keywords:پاسخگوییشفافیتحاکمیت خوبعدالتجوییمشارکتگراییمعماریپیادهسازیمدلمدیریتبوروکراسیسیاسی
-
4.
Writer : رهنورد، فرج الله ؛ عباسپور، باقر ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1383 - شماره 41 و 42 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 209 to 222 )
Keywords:مشتریQFDمشتریانکیفیتگسترش عملکرد کیفیتمدیرانخواستههای مشتری