Journal (Article count) |
---|
Journal پژوهش زبان و ادبیات فرانسه 2 |
Journal Recherches en Langue et Litterature Françaises 1 |
Journal Revue des Études de la Langue Française 1 |
Category (Article count) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
Language (Article count) |
---|
French 4 |
Ranking (Article count) |
---|
الف 2 |
Science-Research 2 |
-
1.
Writer : DJAVARI، Mohammad Hossein ؛ SHOKRI، Zahra ؛
Journal:Recherches en Langue et Litterature Françaises»Automne & Hiver 2023, Année - Number 30 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 58 to 75 )
Keywords:ساختارگراییروایت شناسیژرار ژنتکاموژوناس یا هنرمند مشغول به کارJonas or the artist at workCamusNarratologyStructuralismGérard GenetteGérard GenetteCamusstructuralismenarratologieJonas ou L'Artiste au travail
-
2.
Corresponding Author : Djavari، Mohammad Hossein ؛ Writer : SHOKRI، Zahra ؛
Journal:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Automne & Hiver 2023 - Number 30 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 57 to 74 )
Keywords:ساختارگراییروایت شناسیژرار ژنتکاموژوناس یا هنرمند مشغول به کارJonas or the artist at workCamusNarratologyStructuralismGérard GenetteGérard GenetteCamusstructuralismenarratologieJonas ou l’artiste au travail
-
3.
Writer : AFKHAMI NIA، Mahdi ؛ Assadollahi، Allah Shokr ؛ ASSIBPOUR، Mohsen ؛ SHOKRI، Zahra ؛
Journal:پژوهش زبان و ادبیات فرانسه»Automne & Hiver 2023 - Number 30 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:Subject-readerteaching practicesDidactics of literatureHeteroglot environmentDidactique de littératureMilieu hétéroglottePratiques enseignantesSujet-lecteur
-
4.
Writer : SHOKRI، Zahra ؛ AFKHAMI NIA، Mahdi ؛
Journal:Revue des Études de la Langue Française»hiver Et Le printemps 2020 - Number 22 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 81 to 96 )
Keywords:درک مطلبمتون ادبیروش تعاملیفرانسه در جایگاه زبان خارجیساخت معناLiterary TextsInteractive MethodologyFLE (French as a Foreign Language)Construction of MeaningreadingFLElectureMé؛ thodologie interactiveTextes litté؛ rairesConstruction du sens