Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 4 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
ج 1 |
ب 1 |
الف 1 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Corresponding Author : میررحیمی، مهدیه السادات ؛ Writer : خبری زاده، زهرا ؛ ریاحی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات بین رشته ای در آموزش»بهار 1402، دوره اول - شماره 2 (20 page(s) - From 73 to 92 )
Keywords:یادگیریالگوهای تدریسمعلمدانش آموزانپژوهش پدیدار شناسیmodels of teachingTeacher. sustainablelearningstudentsPhenomenological Researchتدریسمعلمانروشهای تدریسآموزشاطلاعاتپژوهشکنشهایمضمون
-
2.
Corresponding Author : صمدی، پروین ؛ Writer : میررحیمی، مهدیه السادات ؛ احمدی، پروین ؛
Journal:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»بهار و تابستان 1402 - شماره 27 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 197 to 232 )
Keywords:توسعه پایداردانشجویانآموزش عالیخبرگیآموزش گردشگریstudentsSustainable DevelopmentTourism EducationConnoisseurshipHigher education
-
3.
Writer : میررحیمی، مهدیه السادات ؛
Journal:پویش در آموزش علوم انسانی»پاییز 1401، دوره هفتم - شماره 28 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science (18 page(s) - From 73 to 90 )
Keywords:یادگیری الکترونیکیآموزش عالیدانشگاه فرهنگیانمحیط تکنولوژیکووید-19Covid-19technology environmente-learningFarhangian UniversityHigher education
-
4.
Writer : میررحیمی، مهدیه السادات ؛ احمدی، پروین ؛
Journal:پژوهش های تربيتی»بهار و تابستان 1401 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 56 to 80 )
Keywords:مهارتتلفیقرویکرد فرارشتهایآموزش STEMآموزش STEM , تلفیق, مهارت, رویکرد فرارشتهایEducation STEM, integration, skills, transdisciplinary approachEducation STEMtrans-disciplinary approachSkillsintegrationآموزشمعلمانSTEMبرنامهمدارسرویکردبرنامههای آموزشیEducationدانش
-
5.
Corresponding Author : میررحیمی، مهدیه السادات ؛ Writer : احمدی، پروين ؛
Journal:راهبردهای نوین تربیت معلمان»بهار و تابستان 1401 - شماره 13 Ranking ج (Ministry of Science (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:آموزشکیفیت تدریسیادگیریlearningteachingادراک معلمTeaching QualityTeachers' Perceptionتجربة زیستة معلمانLived Experience of the TeachersLived Experience of the TeachersTeachers' PerceptionTeaching Qualityteachinglearning