keyword ادراک از کیفیت خدمات / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ Writer : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 364 to 385 )
Keywords:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازیMulti-dexterity makerAfter-sales servicesPerception of service qualitySatisfactionLoyalty
-
2.
Writer : حقیقی نسب، منیژه ؛ قاسمی، سمیرا ؛ ترکمان، مهدی ؛ قاسمی، علی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (22 page(s) - From 101 to 122 )
Keywords:دولت الکترونیکهنجارهای ذهنیرفتار پذیرشادراک از سودمندیادراک در راحتی استفادهادراک از کیفیت خدماتخودکارآمدی رایانه ایکنترل رفتاری درک شدهقصد و نیت استفاده از خدماتدفاتر پیشخوان دولت