Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت برند 1 |
Journal کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
Journal پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
Journal مدیریت بازرگانی 1 |
Journal بررسی های بازرگانی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 5 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
-
1.
Corresponding Author : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ Writer : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 364 to 385 )
Keywords:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازیMulti-dexterity makerAfter-sales servicesPerception of service qualitySatisfactionLoyalty
-
2.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : دادبه، شیوا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 4 to 28 )
Keywords:عوامل پیشبرنده و بازدارندهارزشهای لذتجویانهارزشهای فایدهگرایانهتمایل به خرید برخطpromoting and inhibiting factorswillingness to buy onlineHedonic valuesUtilitarian values
-
3.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : دادبه، شیوا ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 99 to 117 )
Keywords:تمایل به خرید آنلاینمزایای درک شدهشکلگیری نگرشPerceived benefitsPerceived Benefits/ Attitude Formation/ Willingness to Shop OnlineAttitude FormationWillingness to Shop Online
-
4.
Writer : اخوان خرازیان، مریم ؛ دادبه، شیوا ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 55 to 84 )
Keywords:تصویر برندارزش برندتبلیغات آنلاینOnline Advertisingbrand imagebrand equityبرنـدبـهبرنــدهـاایــنهــا
-
5.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : دادبه، شیوا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 412 to 434 )
Keywords:اعتماد به فروشندهتحلیل چندسطحیتیپ شخصیتی کارمندان فروشتیپ شخصیتی مشتریSellers’ trustfulnessSellers’ personality typeCustomers’ personality typeMulti-level analysisمشتریفروشندهفروشمشتریان