keyword بازدید مجدد / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : محمدی، مرتضی ؛ Writer : دهقانی، مهرداد ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1402 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 102 to 113 )
Keywords:وبسایتبازدید مجددهمهویتیتجربه لذتبخشCo-Identityenjoyable experienceRevisitwebsite
-
2.
Writer : حق وردی لو، وحید ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق Ranking International (13 page(s) - From 1013 to 1025 )
Keywords:اصالت برند تبلیغات دهان به دهان خود همخوانی برند بازدید مجدد مشارکت برند
-
3.
Corresponding Author : نکوئی صدری، بهرام ؛ Writer : حیدری بروجنی، الهه ؛ فهرست، فاطمه ؛
Journal:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1400 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science (24 page(s) - From 83 to 106 )
Keywords:نظریه خودتعیینیانگیزه بوم گردیتکرار بازدیدمنطقه سلیمان تنگه ساریبیانگیزگیAmotivationEcotourism MotivationRe|visitSelf|determination TheoryThe Soleyman|Tangeh Regioگردشگرانانگیزهبازدید مجدد
-
4.
Corresponding Author : احمدی زاد، ارمان ؛ Writer : کفچه، پرویز ؛ پاریاد، فرزانه ؛
Journal:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 33 to 50 )
Keywords:شناساییرضایتتبلیغات شفاهیشخصیت مقصدبازدید مجددRevisit intentionDestination personalityMouthSatisfactionwordIdentificationof
-
5.
Writer : مقدم، شهرزاد ؛ خدائی، علی ؛ سلجوقی، سعید ؛
Journal:مطالعات جغرافیا، عمران و مدیریت شهری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (11 page(s) - From 1 to 11 )
Keywords:رضایتدریاچه ارومیهبازدید مجددتجربه حسی برندتمایل به توصیهRevisitRecommendationBrand Sensory ExperienceSatisfactionUrmia Lake
-
6.
Writer : صادقیان، مونا ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (44 page(s) - From 50 to 93 )
Keywords:بازدیدمجدد از مراکزخرید چندمنظورهارزش خرید لذت گرایانهارزش خرید سودمندگرایانهمحیط مرکزخریدادراکPerceptionMall Revisit IntentionUtilitarian Shopping ValueHedonic Shopping ValueMall Environment.مراکـز خریـد چنـدمنظورهمراکــز خریــد چنــدمنظورهخریــدخریـدمرکـز خریـدبازدیـد مجـدد
-
7.
Writer : صمدی، منصور ؛ قنواتی، مهدی ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1391- شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 53 to 71 )
Keywords:نام و نشان تجاری مکانینگرش گردشگرانویژگیهای مکانبازدید مجددارزش نام و نشان تجاریbrand equityPlace brandingTourists AttitudePlace CharacteristicsRevisiting Intention
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (3 Article)
- ج (1 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)