keyword فرهنگ مشتریمداری / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : داودی، حسین ؛ فربودنیا، بابک ؛
Journal:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (14 page(s) - From 32 to 45 )
Keywords:عملکرد بازاریابیفرهنگ مشتری مداریمیزان رضایت از سازمانمیزان شکایت مشتریان
-
2.
Writer : کرمپور، عبدالحسن ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1399 - شماره 20 (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:فرهنگ مشتریمداریایجاد ارزش برای مشتریوضوح نقش های عملیاتی بازاریابی و فروشهمکاری بین واحدهای بازاریابی و فروشتعامل بین واحدهای بازاریابی و فروشعملکرد تجاری شرکت و توزیع قدرت تصمیمگیری میان واحدهای بازاریابی و فروش
-
3.
Writer : محمداسمعیلی، ندا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1397- شماره 39 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 250 to 273 )
Keywords:فرهنگمشتری مداریفرهنگ مشتری مداریcustomer focusedcustomer focused culturecultureکارکنانسازمانشناساییمشتریانمصاحبهها
-
4.
Writer : گل دهان، آیسودا ؛ کریمی، فریبا ؛ نادی، محمد علی ؛ هادیان شیرازی، عبدالرسول ؛
Journal:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1396- شماره 30 Ranking A+ (Azad University/ISC (24 page(s) - From 31 to 54 )
Keywords:آموزش و پرورشآموزههای اسلامفرهنگ مشتریمداریمدیریت خدمت به مشتریانخشنودسازی مشتریان
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- A+ (1 Article)