keyword فعالیت های خلق ارزش / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
Writer : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 181 to 214 )
Keywords:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
2.
Writer : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 56 to 83 )
Keywords:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش