keyword Instagram / (157 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
ارائه مدل میانبرهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام
Writer : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
Journal : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 600 to 624 )
Keywords: استراتژی بازاریابی تاثیرگذار مدل ساختاری معادلهای اینفلوئنسرهای بازاریابی اینستاگرام Instagram Influencer Marketing Strategy Equation structural model Marketing influencers
-
2.
تجربههای شناختی و احساسی نوجوانان در استفاده از شبکۀ اجتماعی اینستاگرام
Writer : جواهری محمدی، عباس ؛ بهارشانجانی، ثمین ؛ Corresponding Author : وکیلی، مطهره ؛
Journal : پژوهش های کاربردی روان شناختی » پاییز 1401، سال سیزدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 139 to 160 )
Keywords: نوجوانان تجارب شناختی اینستاگرام تجارب احساسی Instagram Emotional experiences Cognitive Experiences adolescents
-
3.
نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام
Writer : اصغرپورماسوله، احمدرضا ؛ Corresponding Author : داوری، حدا ؛
Journal : رسانه » تابستان 1401 - شماره 127 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 171 to 192 )
Keywords: مصرف هویت شبکة اجتماعی نشانهشناسی اینستاگرام Instagram Consumption Social network semiotics Identity
-
4.
نوعشناسی استعارۀ بصری در تبلیغات تجاری (مطالعه منتخبی ازتبلیغات تجاری در شبکه اینستاگرام)
Corresponding Author : معنوی راد، میترا ؛ Writer : مددی، شادی ؛
Journal : هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی » تابستان 1401 - شماره 90 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 103 to 113 )
Keywords: تبلیغات تجاری اینستاگرام ساختار بصری نوع شناسی فیلیپس و مک کواری عملکرد معنایی استعاره بصری Visual metaphor Visual structure Phillips and Mcquarrie Typology Meaning Operation Instagram advertisement
-
5.
عرفیزدایی بین کاربران اینستاگرام؛ ارائه یک نظریه مبنایی
Corresponding Author : سیاح طاهری، محمدحسین ؛
Journal : تحقیقات فرهنگی ایران » تابستان 1401 - شماره 58 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 39 to 71 )
Keywords: شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام عرفیزدایی سکولارنشدن desecularization Instagram secularization Religiosity social networks
-
6.
چشمانداز هویت اجتماعی زنان بر اساس استفاده از اینستاگرام
Writer : بوربور، اکرم ؛ Corresponding Author : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛
Journal : پژوهش های ارتباطی » تابستان 1401 - شماره 110 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 159 to 196 )
Keywords: هویت اجتماعی متغیرهای جمعیتشناختی اینستاگرام زنان شهر تهران Instagram Demographic variables Women of Tehran Social Identity
-
7.
نقش واسطهای حمایت اجتماعی ادراک شده، در ارتباط بین اعتیاد به پلتفرمهای اجتماعی و سبکهای دلبستگی در کاربران بزرگسال اینستاگرام شهر تهران
Corresponding Author : پورنقاش تهرانی، سید سعید ؛ Writer : خاکی صدیق، شقایق ؛
Journal : رویش روان شناسی » خرداد 1401 - شماره 72 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 159 to 170 )
Keywords: سبکهای دلبستگی حمایت اجتماعی ادراک شده اینستاگرام اعتیاد به شبکههای اجتماعی Perceived Social Support. social media addiction adult attachment styles Instagram
-
8.
نمودهای مصرفگرایی تمایزطلبانه و نمایشی در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام
Writer : شادلو، ندا ؛ امیربیک، مرضیه ؛ Corresponding Author : مسعودی، حمید ؛
Journal : رهپویه ارتباطات و فرهنگ » بهار 1401 - شماره 3 (18 page(s) - From 69 to 86 )
Keywords: مصرفگرایی نتنوگرافی مصرف نمایشی اینستاگرام مصرف تمایزطلبانه Differential Consumption Instagram Netnography Theatrical consumption Consumerism
-
9.
تحلیل نشانه شناختی بدنمندی در میان کاربران زن اینستاگرام (مطالعه موردی دو طراح لباس: آناشید حسینی و الهه جهادگر)
Corresponding Author : مراقی، مهشید ؛ Writer : خانیکی، هادی ؛
Journal : جامعه شناسی فرهنگ و هنر » بهار 1401 - شماره 10 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 42 to 58 )
Keywords: بدنمندی نشانه شناسی اجتماعی اینستاگرام نمایشی شدن embidoment fasion designers Instagram Semiotic analysis
-
10.
Analyzing the Brand-Customer Relationship on Instagram with a Mixed Approach
Writer : Emamgholi، Nazanin ؛ Karimi، Ozhan ؛ Corresponding Author : Hashemnia، Shahram ؛
Journal : Digital Content Management » Winter & Spring 2022, Volume 2 - Number 4 Ranking ب (Ministry of Science (29 page(s) - From 224 to 252 )
Keywords: Mixed approach Instagram Brand-customer relationship
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (74 Article)
- الف (15 Article)
- علمی-پژوهشی (9 Article)
- A (6 Article)
- B (6 Article)
- ج (5 Article)
- د (2 Article)
- بین المللی (2 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
- C (1 Article)
- A+ (1 Article)