keyword تبلیغات / (1494 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : سیاوشی، ملیحه ؛ Writer : فیروزی، فاطمه ؛
Journal:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 page(s) - From 229 to 248 )
Keywords:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهcharity advertisingSocial marketingCultural valuesImam Khomeini Relief FoundationAdvertising effectivenessتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
-
2.
Writer : شیری داریانی، شبنم ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری Ranking ملی (25 page(s) - From 101 to 125 )
-
3.
Writer : آخوندی، مهران ؛ نجف لو، کیمیا ؛ بازرگان، احسان ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت Ranking International (4 page(s) - From 389 to 392 )
Keywords:تبلیغاتفروشبرندارزش ویژه نام تجاری
-
4.
Writer : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ Corresponding Author : ابراهیم زاده، رضا ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science (27 page(s) - From 125 to 151 )
Keywords:تبلیغاتشخصی سازیتبلیغات شخصی سازی شدهPersonalized AdvertisingPersonalizedAdvertisingتبلیغات شخصیسازیاطلاعاتتبلیغات شخصیمخاطبپژوهش
-
5.
Writer : متقی سادات، لیلا ؛ زارع، ابراهیم ؛ سعیدی راد، بنیامین ؛ شیخ علی، محمدجواد ؛ هاشمی، سیدعلی ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (9 page(s) - From 3461 to 3469 )
-
6.
Writer : حاجی قربانی، محمد مهدی ؛
Journal:پژوهش های مطالعات اسلامی معاصر»دی 1402، دوره اول - شماره 7 (جلد 1) (41 page(s) - From 159 to 199 )
Keywords:تبلیغمخاطبمحتوای تبلیغسازمانهای تبلیغیأبناءتبلیغ دینتبلیغاتتوجه
-
7.
Corresponding Author : شیرخدایی، میثم ؛ Writer : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 68 to 93 )
Keywords:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهstar powerPurchase IntentioncelebritiesBrand attitudeAdvertisingمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
8.
Corresponding Author : قائدامینی هارونی، عباس ؛ Writer : ابراهیمزاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، شهرزاد ؛ پور قاسمی، فیروزه ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (23 page(s) - From 391 to 413 )
Keywords:خودپندارهاثربخشی تبلیغاتسبکهای مصرفصنعت مدوپوشاکFashion and clothing industrySelf-conceptAdvertising effectivenessConsumption stylesمصرفسبکتبلیغاتمدسبک مصرفبـاپژوهشمصـرف
-
9.
Writer : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 page(s) - From 93 to 114 )
Keywords:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهNeuromarketingElectronic MarketingFMRIARUser Generated Contenبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
10.
Corresponding Author : مختاری کلیج کلا، مریم ؛ Writer : قلی زاده ارات بنی، مهدی ؛ درزی اواتی، صدیقه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (14 page(s) - From 18 to 31 )
Keywords:عادتتعاملقصد خریدپیوند درک شدهانتظارات عملکردnotificationPerformance expectationsPerceived linkA habitPurchase Intentionتبلیغاتقصد خرید مشتریرسانههای اجتماعیاطلاعات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (172 Article)
- ب (136 Article)
- علمی-ترویجی (36 Article)
- الف (34 Article)
- B (23 Article)
- ملی (16 Article)
- ج (13 Article)
- بین المللی (11 Article)
- A (10 Article)
- C (3 Article)
- A+ (3 Article)
- منطقه ایی (1 Article)
- د (1 Article)