keyword تبلیغات / (465 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
طراحی و تبیین الگوی اثرگذاری تبلیغات مبتنی بر شبکههای اجتماعی در حوزه بازاریابی مراکز خدمات درمانی بخش خصوصی (رویکرد آمیخته: تحلیل تم-مدلسازی معادلات ساختاری)
Writer : شفیعیپور، وحید ؛ تقوایی، رضا ؛ Corresponding Author : نمامیان، فرشید ؛
Journal : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (11 page(s) - From 431 to 441 )
Keywords: تبلیغات خدمات درمانی مراکز Advertising based on social networks private sector medical service centers theme analysis(theme analysis) Structural equation modeling
-
2.
طراحی مدل تبلیغاتی موثر در بازاریابی سیاسی برای موفقیت کاندیداها در فعالیتهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی(مطالعه موردی:استان آذربایجان شرقی)
Writer : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ Corresponding Author : قره بیگلو، حسین ؛
Journal : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (29 page(s) - From 469 to 497 )
Keywords: تبلیغات سیاسی تبلیغات رویکرد ترکیبی انتخابات مجلس بازاریابی سیاسی Political Marketing Hybrid political propaganda Parliamentary Elections
-
3.
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران
Writer : نصرالهی قدیم، احمد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : قاسمی، حمید ؛
Journal : مدیریت ورزشی » زمستان 1401 - شماره 59 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 7 to 20 )
Keywords: تبلیغات کشتی بازاریابی رابطهای روابط عمومی در ورزش ارتباطات یکپارچه بازاریابی Integrated Marketing Communications (IMC) wrestling Relationship Marketing Advertising
-
4.
تحلیل محتوای روشهای اقناعی پیامهای آموزشی و فرهنگسازی نیروی انتظامیدر تلویزیون ایران
Writer : اصالتی، محمد علی ؛ دادگران، سید محمد ؛ Corresponding Author : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
Journal : مطالعات فرهنگی پلیس » زمستان 1401 - شماره 35 (6 page(s) - From 36 to 41 )
Keywords: تبلیغات تلویزیون فرهنگسازی پلیس ایران advertisements television Iran's Police culture
-
5.
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
Writer : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal : مدیریت کسب و کار » پاییز 1401 - شماره 55 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 219 to 236 )
Keywords: تبلیغات نگرش اثربخشی بانک دی Bank Day attitude effectiveness Advertising اطلاعات اثربخشی تبلیغات مخاطب فرضیه
-
6.
تبلیغات محصولات فرهنگی و ارائۀ مدل مناسب تبلیغاتی در فضای رسانهای ایران
Writer : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : رضایی، علی اکبر ؛
Journal : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » پاییز 1401- شماره 91 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 219 to 247 )
Keywords: تبلیغات محصولات فرهنگی نظریهپردازی دادهبنیاد فضای رسانهای ایران مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگی فرهنگی مدل رسانهای برازش پژوهش تولید اقتصاد
-
7.
تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران
Writer : یوسف، هلا ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : حاجی پور، بهمن ؛
Journal : کاوش های مدیریت بازرگانی » تابستان 1401 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 263 to 292 )
Keywords: تبلیغات گردشگری استراتژی تبلیغات روش دادهبنیاد بازسازی تصویر مقصد Destination image reconstruction Advertising Strategy Tourism grounded theory Advertising
-
8.
بهره برداری از پیام های زیر آستانه ای در تبلیغات سیاسی
Writer : ریاستی، علی ؛ بهره دار، محمدجواد ؛ Corresponding Author : ساعی ارسی، ایرج ؛
Journal : مطالعات جامعه شناسی » پاییز 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (21 page(s) - From 145 to 165 )
Keywords: تبلیغات سیاسی تبلیغات زیر آستانه ای فراآگاهی القای زیر آستانه ای subliminal induction Advertising unconsciousness political propaganda subliminal
-
9.
واکاوی پیشایندها و پیامدهای تبلیغ اسلامی کارآمد (رویآورد دلفی فازی)
Writer : حسینی، سید عبدالرسول ؛ پورانجنار، گلبهار ؛ ساعدی، عبدالله ؛ آهنگ، مهدی ؛ Corresponding Author : آهنگ، فرحناز ؛
Journal : اسلام و علوم اجتماعی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 28 Ranking Science-Research (Hawza/ISC (27 page(s) - From 100 to 126 )
Keywords: تبلیغات واکاوی پیامد تبلیغ اسلامی پیشایند precedent Communicated Pasayed religion education
-
10.
بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی
Corresponding Author : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ Writer : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ برمر، نیما ؛
Journal : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 1 to 18 )
Keywords: طنز تبلیغات شبکههای اجتماعی تبلیغات ویروسی انواع طنز Viral Advertising Types of Humor humor social networks Advertising
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (115 Article)
- ب (68 Article)
- الف (19 Article)
- علمی-ترویجی (18 Article)
- B (15 Article)
- ج (11 Article)
- A (7 Article)
- C (2 Article)
- A+ (1 Article)
- د (1 Article)