تابستان 1399 - شماره 22 Ranking ج (Ministry of Science)
-
تاثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده
Corresponding Author : مازیاری، محمد ؛ Writer : حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
(15 page(s) - From 1 to 15 )
Keywords: تماشاگران فوتبال مصرف رسانه اجتماع برند حضور در ورزشگاه ریسک ادراکشده attendance in stadium perceived risk Media Consumption Football Spectators Brand community
-
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران
Writer : محسنی فر، علی ؛ تابش، سعید ؛ Corresponding Author : دوستی، مرتضی ؛
(18 page(s) - From 17 to 34 )
Keywords: مازندران نساجی روش ارزشگذاری مشروط تمایل به پرداخت باشگاه فوتبال Willingness to pay Mazandaran soccer club Nassaji Conditional valuation approach
-
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه
Corresponding Author : ملائی، مینا ؛ Writer : نظری، سمانه ؛ وقار، محمد صادق ؛ افروزه، حکیمه ؛
(16 page(s) - From 35 to 50 )
Keywords: اماکن ورزشی GIS اصلاح سرانه امکانسنجی توسعه Per capita reform sports Infrastructures development feasibility GIS
-
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی
Writer : حسیبی، شهاب ؛ Corresponding Author : شجاعی، وحید ؛
(18 page(s) - From 51 to 68 )
Keywords: گیلان تحلیل جامع بازاریابی گردشگری ورزشی آمیخته بازاریابی7 پی "Comprehensive Analysis" "7 P's Marketing Mix" "Sports Tourism Marketing" "Guilan"
-
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416
Corresponding Author : ملایی سفیددشتی، افشین ؛ Writer : حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛ ذوالفقارزاده، محمد مهدی ؛
(17 page(s) - From 83 to 99 )
Keywords: ورزش قهرمانی سناریو توانمندسازی زنان آینده نگاری سندروم رویداد event syndrome Scenario foresight Women’s Empowerment Elite sport
-
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران
Writer : قلی پور، نگار ؛ یوسفی، بهرام ؛ امیری، فرزاد ؛ Corresponding Author : عیدی، حسین ؛
(20 page(s) - From 101 to 120 )
Keywords: کیفیت خدمات تحلیل روابط خاکستری ماتریس گروه مشاوران بوستون نیازهای هواداران The needs of fans the quality of service Boston Consulting Group.
-
تاثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران
Corresponding Author : اکبری یزدی، حسین ؛ Writer : رودباری، حمید ؛ عبدالهی، سلیمان ؛
(18 page(s) - From 121 to 138 )
Keywords: تجربه حسی تجربه ادراکی تجربه شناختی تجربه همبستگی تجربه عملکردی Experience Relate Functional Experience Sense Experience Perceptual Experience Cognitive Experience
-
اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی
Writer : قربانی، محمد حسین ؛ زارعیان، حسین ؛ Corresponding Author : صفری جعفرلو، حمید رضا ؛
(15 page(s) - From 139 to 153 )
Keywords: رهبری در ورزش فدراسیونهای ورزشی مدل رهبری 360 دنیسون Leadership in sport Denison 360 Degree Leadership Model Sports Federations
-
طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامهریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی)
Corresponding Author : نصیری، مهران ؛ Writer : دستوم، صلاح ؛
(19 page(s) - From 155 to 173 )
Keywords: مشارکت ورزشی محیط ورزش شهروندان انزلی Sports environment Anzali citizens Sports Participation
-
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی
Writer : اصغری، فاطمه ؛ صفانیا، علی محمد ؛ هنری، حبیب ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ پورسلطانی، حسین ؛
(17 page(s) - From 175 to 191 )
Keywords: عدم بازنشستگی قهرمانان ورزشی بازنشستگی ورزشی champions Sport retirement non retirement