پاییز 1386 - شماره 41 (ویژه نامه انگلیسی) Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Effective And Less Effective teacher Questioning and corrective Feed back behavior in an EFL context
Writer : Borzabady، Davood ؛ farahani ؛ mirsharifi، fatemeh ؛
(20 page(s) - From 5 to 24 )
Keywords:برنامهریزی درسیانگیزه درونیتجزیه و تحلیل گفتمانبندناتورالیسمخواندن همراه با استنتاج مطلبمتن تشریحیارتباط منطقیساختار بندلوئیجی پیراندللوبحران هویت فردیمطرودسنن اجتماعیرمان قرن بیستمنمادهای ضمنی آشکارنوع متنمتن داستانیمتن تفسیریمتن مباحثهایدرک مطلبانگیزهراهبردهای یادگیری زبانانگیزه بیرونیبسندگی زبانهمشکلی نسبیهمانندیهای نوشتاری درون زبانیدرک و تولید واژگانگروه کنترلگروه آزمایشیتهیه و تدوین مطالب درسیتدریس و یادگیری فعالیت محورتدریس و یادگیری ساختار محورکنش زبانیمکاتب تهیه و تدوین مطالب درسیروانیتأثیر خوشهایهمبستگیهای رشدیتثبیت ارزش پارامتریکتفاوت پارامتریکنقش ضمیر موصولی(که)ترتیب فعل-فاعل
-
Writer : Khalili، Masoud ؛ sabet ؛
(20 page(s) - From 25 to 44 )
-
Writer : Rahimpour، Masoud ؛
(18 page(s) - From 45 to 62 )
-
(22 page(s) - From 63 to 84 )
-
Writer : Ziahosseini، Sayyed Mohammad ؛ Salehi، Mohammad ؛
(24 page(s) - From 85 to 108 )
-
Writer : Alavi، Seyyed Mohammad ؛ Abdollahzadeh، Esmaeel ؛
(18 page(s) - From 109 to 126 )
-
Writer : Ramazankiaei، Mohammadhossein ؛
(18 page(s) - From 127 to 144 )
-
Writer : Vahidi، Sorayya ؛
(14 page(s) - From 145 to 158 )