تابستان 1401 - شماره 5
-
واکاوی تأثیر ارزشهای فرهنگی بر اقدامات کارآفرینانه در دو گروه کشورهای با درآمد بالا و پایین؛ بهکارگیری نظریه فرهنگی هافستد
Writer : راسخ، حضرت الله ؛ Corresponding Author : نصراللهی، زهرا ؛
(24 page(s) - From 2 to 25 )
Keywords: ابعاد فرهنگی هافستد شاخص کارآفرینی جهانی کشورهای با درآمد بالا و پایین Global entrepreneurship index Global entrepreneurship and development institute high and low Hofstede Cultural Dimensions Income Countries
-
ملاحظات اساسی در ریز مکانیابی پروژههای توسعه شهری
Corresponding Author : جباری، ایرج ؛ Writer : رضایی، سهیلا ؛
(18 page(s) - From 27 to 44 )
Keywords: مکانیابی آزمایشگاه سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) تحلیل سلسله مراتبی (AHP) توسعۀ شهری Laboratory Site Selection Urban development Geographic Information System (GIS) Hierarchical Analysis (AHP)
-
آسیب شناسی و توسعه بافت شهری پس از زلزله با نگاهی انتقادی (مورد مطالعه شهرستان های زلزله زده استان کرمانشاه)
Corresponding Author : پرهوده، فرزاد ؛
(17 page(s) - From 45 to 61 )
Keywords: آسیب شناسی زلزله بافت شهر نگاه تکنوکرات نگاه روایتی technocratic view narrative view Pathology earthquake City Texture
-
بررسی احتمالاتی آسیبپذیری لرزهای مدارس بتنی کرمانشاه تحت اثر زلزله های محتمل
Corresponding Author : اخویسی، امیرهوشنگ ؛
(23 page(s) - From 63 to 85 )
Keywords: مدرسه احتمال آسیب پذیری تحلیل دینامیکی سازه بتنی Vulnerability School Probability Concrete Structure Dynamic analysis
-
بررسی علل خام فروشی و ارائه راهکارهایی جهت فرآوری قیر طبیعی استان کرمانشاه
Corresponding Author : محمدی فر، یوسف ؛ Writer : مرادی آزانی، روشنک ؛ بهور، شهین ؛
(24 page(s) - From 88 to 111 )
Keywords: خامفروشی فراوری قیر قیر طبیعی Kermanshah Province Crude sale natural bitumen bitumen processing
-
سناریوی آینده محور در جهت توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات کشاورزی
Writer : کرمی فرد، فریبرز ؛ رستمی، فرحناز ؛ Corresponding Author : گراوندی، شهپر ؛
(17 page(s) - From 114 to 130 )
Keywords: رفتار مصرف کننده سناریو ویزارد ویروس کرونا بازاریابی برخط ماتریس تحلیل اثرات متقابل Interaction Analysis Matrix Wizard scenario Online Marketing Corona Virus Consumer behavior