Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
Writer : فیضی، کامران ؛ کزازی، ابوالفضل ؛ خلیلی شجاعی، وهاب ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1387 - شماره 57 Ranking: Scientific-Progrative/ISC (28 page(s) - From 105 to 132 )
Keywords:رضایت مشتریتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدل کیفیت خدمات(سرکوال)مشتریمشتریانرضایت مشتریان
-
2.
Writer : کزازی، ابوالفضل ؛ مرعشی، سید علی ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 Ranking: Scientific-Progrative/ISC (18 page(s) - From 51 to 68 )