keyword رضایت مشتریان / (117 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : هادی زاده، علی اصغر ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 page(s) - From 2 to 18 )
Keywords:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاینOnline relational marketingcustomer satisfactionONLINE TRUST
-
2.
Writer : سوهانی، مهدی ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 page(s) - From 437 to 454 )
Keywords:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
3.
Writer : سوهانی، مهدی ؛
Journal:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 page(s) - From 39 to 51 )
Keywords:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
4.
Writer : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ Corresponding Author : بهرام زاده، محمدرضا ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 page(s) - From 94 to 107 )
Keywords:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهدRelationship between Customer and EmployeeYekta Silk Technology Factory of Mashhadpositive word of mouthcustomer satisfaction
-
5.
Writer : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 page(s) - From 395 to 411 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریانCustomer Trustsellercustomer satisfactionSocial Responsibilitycustomer loyalty
-
6.
Writer : داداشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ امامی، احسان ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 (26 page(s) - From 342 to 367 )
Keywords:ابعاد مدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان در ارتباط با مشتریرضایت مشتریانcustomer satisfactiondimensions of customer relationship managementemployee empowerment in customer relationshipمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتری
-
7.
Corresponding Author : علیپور، وحیده ؛ Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 Ranking A+ (Azad University (17 page(s) - From 123 to 139 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطاتcommunication effectivenessperceivedCustomer Trustcustomer satisfaction
-
8.
Writer : حسینی، سید محمد ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (17 page(s) - From 263 to 279 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانعملکرد مالیشرکت های پخش مواد غذایی و لبنیمشتریرضایت مشتریمشتریاناطلاعاتعملکرد مالی شرکت
-
9.
Writer : میرزائی، خدیجه ؛
Journal:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (20 page(s) - From 82 to 101 )
Keywords:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانکیفیت خدمات ادراک شدهویروس کووید 19بانکرضایت مشتری
-
10.
Writer : جمشیدی، بهنام ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 page(s) - From 1658 to 1672 )
Keywords:بانک کشاورزیکیفیت خدماترضایت مشتریانمسئولیت پذیری اجتماعیفراشبندCustomer perceivedFarashbandService Qualitycustomer satisfactionSocial ResponsibilityAgricultural Bankرضایت مشتریبانکمسئولیت
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (21 Article)
- ب (19 Article)
- علمی-ترویجی (5 Article)
- B (5 Article)
- ج (4 Article)
- A (4 Article)
- بین المللی (2 Article)
- الف (2 Article)
- ملی (2 Article)
- C (1 Article)
- A+ (1 Article)
- د (1 Article)