-
1.
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تبلیغات اینترنتی در بازار ایران با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند شاخصه فازی (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)
Journal ArticleWriter : محقر، علی ؛ اقبال، رویا ؛ Corresponding Author : بزاززاده، سید حجت ؛
Journal:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1396 - شماره 5 Ranking: ب/ISC (29 page(s) - From 149 to 177 )
Keywords:تبلیغاتصنعت پوشاکنگرش کاربران اینترنتیinternet users viewadvertisementsClothing Industryشناسایی و اولویتبندی عواملتبلیغات اینترنتیبـافازیماتریستصمیمگیری
-
2.
اولویت بندی استراتژی های آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ
Journal ArticleWriter : نصیری، هدی ؛ محقر، علی ؛
Journal:نامه آموزش عالی»بهار 1391 - شماره 17 Ranking: Scientific-Progrative/ISC (22 page(s) - From 97 to 118 )
Keywords:تصمیم گیریاولویت بندیتحقیق در عملیات نرمتحقیق در عملیات سختروش انتخاب استراتژیکتحقیق در عملیاتاستراتژیSCAاولویتاولویتبندی استراتژیروش
-
3.
به کارگیری تکنیک های تصمیم گیری در اولویت بندی مصرف و تخصیص بهینه گاز طبیعی با رویکردفازی
Journal ArticleWriter : محقر، علی ؛ مهرگان، محمدرضا ؛ ابوالحسنی، غلامرضا ؛
Journal:مطالعات اقتصاد انرژی»بهار 1389 - شماره 24 Ranking: Science-Research/ISC (30 page(s) - From 91 to 120 )
Keywords:تخصیص منابعشاخصآنتروپیگاز طبیعیTOPSISاولویتبندی مصرفتئوری فازیGPمصرف گاز طبیعیتخصیص بهینه گاز طبیعیمصرفاولویتبندیصادرات گاز طبیعیصنایع