Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
Writer : غلامی، زهرا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (20 page(s) - From 145 to 164 )
Keywords:ترجیح نام تجاریمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراکشده نام تجاریهویت پذیری مشتری از شرکت
-
2.
Writer : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 75 to 94 )
Keywords:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتBankcustomer loyaltyCorporate Social Responsibilityperceived service quality