پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
تحلیل عوامل موثر بر پذیزش بانک مجازی به عنوان نسل جدید بانکداری الکترونیک با مطالع موردی بر روی شهروندان الکترونیک
Writer : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
(20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords: تبلیغات اعتماد حمایت دولت فواید ادراک شده درک سهولت استفاده بانک مجازی Virtual bank Government support perceived ease of use Trust Perceived benefits Advertising
-
مدلی باری تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه صنعت خدمتات تلفن همراه ایران در بوشهر
Writer : بحرینی زاده، منیجه ؛ توسلی، لیلا ؛
(18 page(s) - From 21 to 38 )
Keywords: وفاداری مشتری ارزش ویژه نام و نشان تجاری ارزش ویژه مشتری ارزش ویژه رابطه ارزش ویژه ارزش customer equity value equity relationship equity Brand loyality Brand equit
-
بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی مؤثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی
Writer : رضوانی، حمید رضا ؛ رشیدایی آبندانسری، اکرم السادات ؛
(20 page(s) - From 39 to 58 )
Keywords: یادگیری سازمانی گرایش کارآفرینانه توسعه محصول جدید فرایند توسعه محصول جدید عملکرد محصول جدید New product performance new product development process New product development entrepreneurial orientation Organizational learning
-
بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی در ایجاد ارزش ویژه برند موسسات آموزشی؛ مطالعه موردی موسسات آموزش زبان
Writer : نوع پسند، سید محمد ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ حسینی چگنی، الهام ؛
(16 page(s) - From 59 to 74 )
Keywords: بازاریابی آمیخته بازاریابی برند ارزش ویژه برند موسسات آموزشی brand equity Brand equity element Educational institiution Marketing mix Marketing
-
شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)
Writer : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
(20 page(s) - From 75 to 94 )
Keywords: بانک وفاداری مشتری کیفیت خدمات ادراک شده مسئولیت اجتماعی شرکت Bank customer loyalty Corporate Social Responsibility perceived service quality
-
طراحی الگوی عوامل موثر بر فرآیند خرید دارایی های سرمایه ای
Writer : فتحی، سعید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ شبانی نایینی، الهه ؛ عجم، علیرضا ؛
(12 page(s) - From 95 to 106 )
Keywords: رفتار خرید دارایی های سرمایه ای رفتار سرمایه گذار بازار دارایی های سرمایه ای Capital Assets Market capital assets Purchase behavior
-
بررسی تاثیر عملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان
Writer : شیرخدایی، میثم ؛ علیقلی، منصوره ؛ عسکری، سهیل ؛
(12 page(s) - From 107 to 118 )
Keywords: عملکرد مالی عملکرد بازاریابی بانک پارسیان Parsian Bank marketing performance Financial performance
-
چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی
Writer : نیلی پور طباطبایی، سید اکبر ؛ قربانی، محسن ؛
(16 page(s) - From 119 to 134 )
Keywords: بازاریابی ماتریس SWOT بیانیه ماموریت چارچوب جامع تدوین استراتژی چشم انداز سازمان ماتریس بررسی رقابت comprehensive framework strategic formulation mission statement vision organization SWOT Matrix Competitive Profile Matrix
-
خوشه بندی مشتریان به منظور اصلاح استراتژی قیمت گذاری و تدوین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت کدبانو
Writer : خدیور، آمنه ؛ رزمی، زهرا ؛ حامدی، پروشات ؛
(16 page(s) - From 135 to 150 )
Keywords: مشتری داده کاوی خوشه بندی مدل RFM تخفیف دهی مدل LRFM LRFM model Rebates RFM model customer Data mining Clustering
-
مدل ارتقای جایگاه برند حلال در بازارهای جهانی
Writer : ملک پور، مریم ؛ نجابتخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ سلیمانی، مریم ؛
(15 page(s) - From 151 to 165 )
Keywords: بازار جهانی روش دلفی برند حلال Halal Brand Delfi Method Global Ma