-
1.
Writer : مرادی، هادی ؛ زارعی، عظیم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 109 to 128 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبدادرگیری ذهنی مصرف کننده نسبت به محصولنام تجاریمصرفکنندگان
-
2.
Writer : گلشاهی، بهنام ؛ زارعی، عظیم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 109 to 126 )
Keywords:عملکرد توسعه محصول جدیدقابلیت های بازاریابی برون گراساختار مشتری بنیادمشتریعملکرد تولید محصول جدیددیبازارشناسایی
-
3.
Writer : ملکی، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ شرفی، وحید ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 1 to 14 )
Keywords:بازاریابیاکوسیستمشرکتهای کوچک و متوسطاکوسیستم بازاریابی بینالمللInternational Marketing Ecosystemsized Enterprises (SMEs).Small and MediumEcosystemMarketing
-
4.
Writer : زارعی، عظیم ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 111 to 124 )
Keywords:صنعت بیمهشیوه دلفی فازیشبکه فروششناسایی و غربالگری چالش