keyword بازاریابی / (589 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
تاثیر ویژگی های تبلیغات رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید
Writer : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
Journal : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 page(s) - From 156 to 171 )
Keywords: تبلیغات بازاریابی مشتریان تمایل به خرید رسانههای اجتماعی
-
2.
طراحی و اعتبارسنجی مدل بازاریابی دیجیتالی چابک در بانک سپه با بهره گیری از روش داده بنیاد (مورد مطالعه: بانک سپه استان خراسان رضوی)
Writer : حسینی، سید رسول ؛ دشتبانی، یاور ؛ فتحی نیا، حسن ؛ قومنجانی، فاطمه ؛
Journal : پژوهش های راهبردی بودجه و مالی » تابستان 1402 - شماره 26 (29 page(s) - From 69 to 97 )
Keywords: نظریه داده بنیاد چابک سازی بازاریابی بازاریابی دیجیتال بانکداری چابک agile banking Digital marketing Marketing grounded theory agile
-
3.
تصویر مطلوب آمیخته بازاریابی در تمدن نوین اسلامی
Corresponding Author : قنبری، میلاد ؛ Writer : وقوفی، امید ؛
Journal : آینده پژوهی انقلاب اسلامی » بهار 1402 - شماره 12 (29 page(s) - From 95 to 123 )
Keywords: بازاریابی آمیخته بازاریابی تمدن نوین اسلامی Marketing mix New Islamic civilization Marketing
-
4.
تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی
Writer : نادری، منوچهر ؛ فرودی، پانته آ ؛ رقیب دوست، شهلا ؛ تقوی فرد، سیدمحمدتقی ؛ Corresponding Author : شقاقی، ویدا ؛
Journal : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1402- شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 226 to 247 )
Keywords: زبان فارسی بازاریابی شبکه های اجتماعی تکرار نویسه عناصر پیرازبانی نام های تجاری "marketing" "letter repetition" "paralinguistic features" "brand names" "social media" social media "Persian language"
-
5.
تاثیر انتخاب بازاریابی الکترونیکی بر میزان رشد فروش شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی (SMEs)
Writer : چیانی، فرامرز ؛
Journal : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1402 - شماره 88 (9 page(s) - From 378 to 386 )
Keywords: بازاریابی فروش بازاریابی الکترونیک
-
6.
تاثیر عوامل استراتژیک بر اثربخشی تبلیغات سازمان گردشگری
Corresponding Author : طلعتی، ریحانه ؛ Writer : حیدری، محمد ؛
Journal : پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع » بهار 1402 - شماره 14 (21 page(s) - From 29 to 49 )
Keywords: بازاریابی گردشگری اطلاع رسانی عوامل استراتژیک اثربخشی تبلیغات سازمان
-
7.
بررسی اثر ریسک ادراکشده بر اعتماد در صنعت هواپیمایی کشور (موردی در شرکت هواپیمایی ماهان)
Writer : بدیع زاده، علی ؛ داودی راد، محمد علی ؛
Journal : مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری » بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (14 page(s) - From 80 to 93 )
Keywords: بازاریابی اعتماد ریسک اجتماعی ریسک مالی سهولت استفاده ریسک عملکرد انتظار تلاش شرکت هواپیمایی ماهان ریسک ادراکشده ریسک امنیت انتظار عملکرد ادراک سودمند
-
8.
واکاوی مؤلفههای بازاریابی الکترونیک در صنعت بیمه
Writer : صفری زوارکی، مصطفی ؛ رحیمی، احمد ؛
Journal : مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری » بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (19 page(s) - From 20 to 38 )
Keywords: بازاریابی صنعت بیمه بازاریابی الکترونیک
-
9.
بررسی نقش استراتژی های بازاریابی بر مدیریت بازرگانی
Writer : مبلغ ناصری، آذین ؛
Journal : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » بهار 1402 - شماره 43 (14 page(s) - From 360 to 373 )
Keywords: بازاریابی مدیریت بازرگانی استراتژی بازاریابی عملکرد تجاری قابلیت های بازاریابی عملکرد استراتژی استراتژی بازار بازرگانی
-
10.
طراحی مدلی برای صلاحیتهای متخصصین بازاریابی در صنعت بیمه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد
Writer : ربیعی، مریم ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ شبگو منصف، محمود ؛ Corresponding Author : شاهرودی، کامبیز ؛
Journal : پژوهشنامه بیمه » بهار 1402 - شماره 150 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 94 to 110 )
Keywords: بازاریابی صلاحیت صنعت بیمه نظریۀ دادهبنیاد Insurance industry Marketing competence grounded theory
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (113 Article)
- ب (101 Article)
- علمی-ترویجی (27 Article)
- B (20 Article)
- ج (16 Article)
- الف (13 Article)
- C (10 Article)
- A+ (8 Article)
- A (7 Article)
- د (1 Article)