Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
Writer : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 77 to 90 )
-
2.
Writer : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 75 to 94 )
Keywords:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتBankcustomer loyaltyCorporate Social Responsibilityperceived service quality