-
1.
Corresponding Author : پاک نهاد، محمد ؛ Writer : کرمی، زهره ؛ مرادی، امیر ؛
Journal:توسعه حرفه ای معلم»پاییز 1401 - شماره 25 Ranking: Scientific-Progrative (21 page(s) - From 55 to 75 )
Keywords:پدیدارشناسیادبیات فارسیآموزش زبان فارسینرمافزار پردهنگارپردهنگارPowerPoint SoftwarephenomenologyPersian language teachingPersian literature
-
2.
Corresponding Author : کرمی، زهره ؛ Writer : یوسف زاده، محمدرضا ؛
Journal:توسعه حرفه ای معلم»تابستان 1402 - شماره 28 Ranking: Scientific-Progrative (18 page(s) - From 51 to 68 )
Keywords:برنامه درسیسیستمهای پیچیدهنظریه پیچیدگیدلالتهاComplexity TheoryimplicationsComplex systemsCurriculum
-
3.
Writer : معروفی، یحیی ؛ کرمی، زهره ؛
Journal:پژوهش های تربيتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 30 Ranking: Scientific-Progrative/ISC (17 page(s) - From 121 to 137 )
Keywords:دانش آموزان دبیرستانسبک های یادگیری کلبهدایت تحصیلیسبک یادگیریدانشآموزاندبیرستانسـبک هـای یـادگیری
-
4.
اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی
Corresponding Author : کرمی، میثم ؛ Writer : کرمی، زهره ؛
Journal:توسعه حرفه ای معلم»زمستان 1402 - شماره 30 Ranking: Scientific-Progrative (22 page(s) - From 28 to 49 )
Keywords:برنامه درسیعلوم تجربیپیچیدگی شناختیمدل تدریسعمق دانشdepth of knowledgeCurriculumCognitive ComplexityExperimental SciencesTeaching Model