-
1.
Writer : عاشوری رودپشتی، علیرضا ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 77 Ranking A (Azad University/ISC (26 page(s) - From 73 to 98 )
Keywords:هوش مصنوعینظرکاویقابلیتهای بازاریابییادگیری ماشینبازاریابی دیجیتالDigital marketingopinion miningMachine learningArtificial intelligencemarketing capabilitiesاطلاعاتمدلبازارمشتریاننظراتفروشارزیابیکاربران
-
2.
Writer : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : وهاب زاده منشی، شادان ؛
Journal:بورس اوراق بهادار»تابستان 1401،سال پانزدهم - شماره 58 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (42 page(s) - From 329 to 370 )
Keywords:بازار سرمایهمشتری مداریCustomer OrientationValue creationcapital marketsبازاریابی دیجیتالDigital marketingهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیfinancial service innovationfinancial service innovationDigital marketingcapital marketsValue creationCustomer Orientationبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمدیرانمشتریانپژوهش
-
3.
Writer : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : وهاب زاده منشی، شادان ؛
Journal:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 Ranking A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:بازار سرمایهمشتری مداریبازاریابی دیجیتالهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیFinancial Services InnovationDigital marketingcreationCustomer Orientationcapital marketsValue coبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان
-
4.
Writer : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ Corresponding Author : وهاب زاده منشی، شادان ؛
Journal:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 85 to 106 )
Keywords:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریcustomer interactionDigital marketingSocial Responsibilitygrounded theoryبازارمسئولیتمشتریانشناسایی
-
5.
Writer : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ Corresponding Author : وهاب زاده منشی، شادان ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 110 to 120 )
Keywords:رقابتپذیرینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریcustomer interactionDigital marketingCompetitivenessgrounded theoryمدلکارآفرینی