keyword همآفرینی ارزش / (34 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : احمدی، اکرم ؛ دادگر، فاطمه ؛
Conference:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی Ranking ملی (13 page(s) - From 1082 to 1094 )
-
2.
Writer : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ Corresponding Author : ملوکی، سینا ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (28 page(s) - From 2974 to 3001 )
Keywords:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
3.
Writer : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 207 to 224 )
Keywords:سرمایة اجتماعیهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیتبلیغات توصیهایWord of MouthFamily businessValue co-creationSocial Capitalمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
4.
Corresponding Author : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 43 to 63 )
Keywords:حضور اجتماعیحضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودههمآفرینی ارزشTelepresenceBrand AffectionIntention to Reuse the Augmented Reality AppSocial PresenceValue co-creation
-
5.
Corresponding Author : غنی تفرشی، مهتاب ؛ Writer : ملاحسینی، علی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 170 to 192 )
Keywords:همآفرینی ارزشقصد تولید مشترکقصد مشارکت در آیندهشرکتهای فناور پارک علم و فناوری کرمانتجارت الکترونیکKermanE-CommerceCo‐creationCo-production intentionFuture participation intention
-
6.
Corresponding Author : رزمی، زهرا ؛ Writer : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 96 to 115 )
Keywords:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشValue Co creationBrand KnowledgeWord of MouthBrand attitudeمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
7.
Writer : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ Corresponding Author : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 141 to 166 )
Keywords:هم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیدانشگاه های نسل چهارم و پنجمuniversity value co-creationFourth and Fifth Generation UniversitiesValue co-creation
-
8.
Writer : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : وهاب زاده منشی، شادان ؛
Journal:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 Ranking A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:بازار سرمایهمشتری مداریبازاریابی دیجیتالهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیFinancial Services InnovationDigital marketingcreationCustomer Orientationcapital marketsValue coبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان
-
9.
Corresponding Author : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ Writer : قاسمی همدانی، ایمان ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1402 - شماره 101 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 117 to 142 )
Keywords:همآفرینی ارزشعوامل مبتنی بر مشتریهوش مصنوعیمدیریت دانشKnowledge managementcustomer-based factorstechnologies equipped with artificial intelligenceeffectiveness of value co-creationگردشگریفناوریاطلاعاتمشتریصنعت گردشگریارزش
-
10.
Writer : خسروی، سلیمه السادات ؛ Corresponding Author : نادری، نادر ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 173 to 206 )
Keywords:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورData driven marketingE-marketingValue co-creationbig dataSmart Tourismگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
Related keywords
Article publication trend
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (3 Article)
- Conference ملی (1 Article)