keyword مدیریت دانش مشتری / (60 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : سیف اللهی، ناصر ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 236 to 259 )
Keywords:عملکرد بازارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآوریinnovation capabilityCustomer Knowledge Managementmarket performanceنوآوری
-
2.
Corresponding Author : بابایی فارسانی، میثم ؛ Writer : مرادی، مینا ؛ فتح اللهی چالشتری، سهیلا ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 383 to 407 )
Keywords:عملکرد شرکتشرکت های کوچک و متوسطمدیریت دانش مشتریرهبری دانش محورکیفیت نوآوریQuality of innovationfirm performanceKnowledgeCustomer Knowledge Managementbased leadership
-
3.
Corresponding Author : رزمی، زهرا ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 184 to 217 )
Keywords:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندCustomer Knowledge Managementbrand equitySocial Media MarketingCustomer engagementBrand experienceمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
4.
Writer : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ Corresponding Author : حسینی، سید محمدحسن ؛
Journal:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 47 to 62 )
Keywords:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتیGovernment Service OrganizationsE Customer Relationship Managementcustomer loyaltyCustomer Knowledge ManagementOrganizational innovation
-
5.
Corresponding Author : اصغرزاده، زهرا ؛
Journal:تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1401 - شماره 3 (14 page(s) - From 62 to 75 )
Keywords:مدیریت دانش مشتریباشگاه ورزشیهم تولیدیارزش استفادهمشتریاطلاعاتباشگاههای ورزشیمشتریانارزش
-
6.
Corresponding Author : خدایاری، فرانک ؛ Writer : خانجانی، بهزاد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 Ranking A+ (Azad University (23 page(s) - From 17 to 39 )
Keywords:درگیری مشتریکارآیی محصول جدیداستراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریمشارکت مشتریCustomer Knowledge ManagementKnowledge Management Strategycustomer
-
7.
Writer : رحیمی، زهرا ؛ بینقی، مینا ؛ ابوعطا، امین ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (11 page(s) - From 229 to 239 )
Keywords:ارزشمزیت رقابتیدانشکیفیتمدیریت دانش مشتریمدیریت دانشکسب مزیت رقابتیاطلاعاتسازمان
-
8.
Corresponding Author : شهبازی، مهری ؛ Writer : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 205 to 230 )
Keywords:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتریKnowledge for the Customerknowledge from customerknowledge about customerpublic librariesHamadan ProvinceCustomer Knowledge Management
-
9.
Writer : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 254 to 275 )
Keywords:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانی)B2C( EOrganizational value creationcommerceCustomer Knowledge Managementمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
10.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
Writer : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 page(s) - From 137 to 151 )
Keywords:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (14 Article)
- ب (13 Article)
- الف (5 Article)
- ج (2 Article)
- B (2 Article)
- A+ (1 Article)
- د (1 Article)
- بین المللی (1 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)