Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
به کارگیری مدل شکاف کیفیت خدمات (سروکوال: Serv Qual) در مجتمع آموزشی درمانی امام خمینی (ره): 1390
Journal ArticleWriter : ابو القاسم گرجی، حسن ؛ طباطبایی، سید مهدی ؛ اکبری، امین ؛ سرخوش، سمانه ؛ خراسانی، سهیلا ؛
Journal:مدیریت سلامت»بهار 1392 - شماره 51 ISC (12 page(s) - From 7 to 18 )
Keywords:بیمارستانادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوالSERVQUALHospitalservices qualityPatient ExpectationsPatient Perceptions
-
2.
Writer : جوادی، روح الله ؛ سرخوش، سمانه ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق Ranking: International (10 page(s) - From 1099 to 1108 )
Keywords:تفکر شناور توسعه و بهبود سیستم حسابداری