-
1.
Writer : ویسی، مهسا ؛ سلیمانی، ندا ؛
Journal:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1394 - شماره 27 Ranking Science-Research (Azad University (18 page(s) - From 118 to 135 )
Keywords:آگاهی از برندمیزان مصرف و در دسترس بودن رسانهمتمایز بودن رسانهمحتوای پیام رسانهصنعت بیمهBrand awarenessInsurance industryMedia Consumptionmedia availabilitymedia distinctivenessmedia contentرسانهشاخصتبلیغاتمعیارهاپرسشنامه
-
2.
Writer : پور ناصرانی، رضا ؛ سلیمانی، ندا ؛
Journal:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1396 - شماره 35 Ranking A (Azad University (23 page(s) - From 101 to 123 )
Keywords:مرگتحلیل و مقایسهقبوربهشت زهرای تهرانسنگ نوشتههاارزشهای برجسته شدهInscriptionsGravesBeheshtZahra in Tehranhighlighted valuesanalysis and comparisonEdeathسنگ قبورگورستانهاتصاویرقطعات
-
3.
Writer : سلیمانی، ندا ؛ کریمی، لاله ؛
Journal:رسانه»تابستان 1396 - شماره 107 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 101 to 118 )
Keywords:جواناناعتماد به نفسشبکههای اجتماعی
-
4.
Writer : دستغیب شیرازی، زهرا ؛ مجیدی، نسیم ؛ سلیمانی، ندا ؛ Corresponding Author : دادگران، سیدمحمد ؛
Journal:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»زمستان 1400 - شماره 88 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 103 to 134 )
Keywords:شبکههای اجتماعیبیموبایلهراسیتلفن هوشمندنوموفوبیاتحلیل نگرشS tudentsnomophobiaSmartphonePanicsocial networksدانشجویانرسانهایاجتماعی
-
5.
Writer : کریم وند، فاطمه ؛ علمی، محمود ؛ Corresponding Author : سلیمانی، ندا ؛
Journal:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1399 - شماره 49 Ranking B (Azad University (22 page(s) - From 51 to 72 )
Keywords:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیسودآوریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)بهبود وضعیت مالی
-
6.
Writer : اکبرزاده، مرضیه ؛ سلیمانی، ندا ؛ Corresponding Author : نصراللهی کاسمائی، اکبر ؛
Journal:پژوهش های ارتباطی»بهار 1401 - شماره 109 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 31 to 57 )
Keywords:مصاحبهخبرگزاریپوشش خبریتحلیل تماتیکهنجار رسانهایThematic Analysisinterviewnews agencynews coverageMedia Norm
-
7.
Writer : سلیمانی، ندا ؛ رضوی، سیدمرتضی ؛
Journal:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1393 - شماره 25 Ranking Science-Research (Azad University (20 page(s) - From 131 to 150 )
Keywords:کارآفرینی سازمانهای رسانهاینظریه مبنایی (GT) و موسسات تبلیغاتیgrounded theory (gt)Media Organizations EntrepreneurshipAdvertising agenciesرسانهکارآفرینیتخصصیمقولهکارآفرینی سازمانیکار