-
1.
Writer : زمانی، عباس ؛ تقی پور، فائزه ؛
Journal:جامعه شناسی ارتباطات»تابستان 1401، دوره دوم - شماره 8 (18 page(s) - From 3 to 20 )
Keywords:نوجوانانهنجارهای اجتماعیشبکه های اجتماعیشبکه های مجازیاینستاگرامvirtual networksInstagramSocial NormsYouthsocial networks
-
2.
Writer : جلوان، مینا ؛ تقی پور، فائزه ؛ Corresponding Author : زمانی، عباس ؛
Journal:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1401، دوره دوم - شماره 9 (18 page(s) - From 43 to 60 )
Keywords:کاربرانهمذات پنداریاینستاگرامعمل زیباییInstagramcosmetic procedureUserIdentificationزنرسانههاجراحی زیبایی
-
3.
Corresponding Author : تقی پور، فائزه ؛ Writer : فولادی نژاد، مهران ؛
Journal:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1400، دوره دوم - شماره 5 (14 page(s) - From 5 to 18 )
Keywords:رسانهفضای مجازیشبکه های اجتماعیروابط عمومیاطلاعرسانیاطلاعاتاطلاعرسانیارتباطاتمدلپژوهش
-
4.
Writer : قضاوی، محمد وحید ؛ Corresponding Author : تقی پور، فائزه ؛
Journal:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1401، دوره دوم - شماره 10 (25 page(s) - From 3 to 27 )
Keywords:فرهنگ سازمانیسواد رسانه ایکارکنان شهرداری اصفهانسواد تکنولوژیکیEmployees of Isfahan municipalityTechnological LiteracyOrganizational CultureMedia literacyرسانهایاطلاعات
-
5.
Writer : تقی پور، فائزه ؛ زمانی، هادی ؛
Journal:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1399، دوره اول - شماره 1 (20 page(s) - From 93 to 112 )
Keywords:«دانش روابط عمومی درگذر از یکصد سال پیشینهتجاربی گرانقدر را اندوخته است . تجاربی که می تواند در کنار حوزه نظریه پردازی علمیساختاری منسجم و مستحکم به این دانش ببخشد. این دانش دیگر آنقدر نوبنیاد نیست که به تجربه هر رهگذری دلخوش دارد بلکه نیازمند متخصصانی است که با عینک ارتباطات به جهان پیرامون نگریسته و آثار اندیشمندان عرصه های مختلف علمی را رصد کرده تا بتواند جایگاه مشخص و معینی را در کنار سایر علوم برای آن تبیین نمایند. متاسفانه روابط عمومی به دلایل مختلف هرگز سیر علمی تبدیل مسئله به فرضیه و سنجش را آنگونه که سایر علوپشت سر نگذارده است . بسیاری از فرضیه های دانش روابط عمومی تنها در عمل با اثبات کاربرد خود در مقطعی خاص خود را به عنوان یک اصل در دانش روابط عمومی جای داده اند. بخش عمده ای از آنچه که امروزه به عنوان فرضیه هااصول و الگوهای دانش روابط عمومی مطرح استپیش از آنکه مراحل تحقیق علمی را طی کرده باشد در عمل کاربرد خود را به اثبات رسانده است . و لذا در سیر عملکردی این دانش در عرصه سازمانی فراز و نشیب های بی شماری را شاهد هستیم لذا در جهت ایجاد وحدت رویه و درک صحیح و متقابل مدیران دستگاههای اجرای و مسوولان روابط عمومی تدوین استاندارد روابط عمومی ایران ضروری می باشد. وظیفه اصلی این استاندارد ایجاد سطحی کیفی در رشد و توسعه دانش روابط عمومی است تا در آین١٣٩٥)روابطعمومیارتباطاتاطلاعاتمدیریتمدیریت ارتباطاتسازماناجتماعیمدیریت اطلاعاتدانش
-
6.
Corresponding Author : فولادی نژاد، مهران ؛ Writer : صادقی لواسانی، نادر ؛ تقی پور، فائزه ؛
Journal:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1399، دوره اول - شماره 1 (16 page(s) - From 27 to 42 )
Keywords:مدیریت بحرانمدیریت رویدادروابط عمومی صنعتیارتباط با رسانه هاروابطعمومیسازمانسازمانهای صنعتیشاخصکارشناسانمدیریت