-
1.
Writer : فیض، داوود ؛ همتی، مریم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 15 to 28 )
-
2.
Writer : فیض، داوود ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ ملکی، فاطمه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 55 to 68 )
Keywords:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازارتمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینعملکردعملکردارزش ویژهارزش ویژه
-
3.
Writer : فیض، داوود ؛
Journal:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»پاییز 1388 - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 25 to 44 )