-
1.
Writer : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (10 page(s) - From 2178 to 2187 )
Keywords: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
2.
Writer : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ Corresponding Author : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 page(s) - From 39 to 52 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریCustomer Citizenship Behaviorcustomer satisfactionPerceived value
-
3.
Writer : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ Corresponding Author : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (16 page(s) - From 127 to 142 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتریCustomer Citizenship Behaviorcustomer cooperative behaviorcustomer satisfactionPerceived value