Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
Writer : ریحانی، دکتر محمد ؛ عبدالهزاده برزو، دکتر راحله ؛
Journal:زبان و ادبیات فارسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا)»پاییز و زمستان 1396 - شماره 17 Ranking C (Azad University (19 page(s) - From 27 to 45 )
-
2.
Writer : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 Ranking C (Azad University (17 page(s) - From 15 to 31 )
Keywords:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری