-
1.
Writer : حسین بیگی، محمد ؛ اکبری، محسن ؛ اسماعیل پور، رضا ؛
Journal:پژوهش های روابط بین الملل»پاییز 1398 - شماره 33 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 283 to 308 )
Keywords:کشور مبداءقصد خریدملیتگرایینگرش مشتریان نسبت به برندCountry of OriginCustomer's Attitude towards BrandnationalityPurchase Intention
-
2.
Writer : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 55 to 79 )
Keywords:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیLuxury brandSupporting Iranian GoodsAnalyzed Theory of Planned BehaviorPurchase IntentionPurchase behaviorرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
3.
Writer : نظری، شهرام ؛ صمدی، نشمین ؛ دیوکان، بهزاد ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 27 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 11 to 20 )
Keywords:قصد خریدتبلیغات دهان به دهاندلبستگی تیمیتصویر حامیTeam AttachmentMouth AdvertisingImage of the SponsorwordPurchase Intentionof
-
4.
Corresponding Author : برومند، محمدرضا ؛ Writer : حسینی، سید عماد ؛ افروزه، علی ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 59 to 69 )
Keywords:موسیقیرنگدماقصد خریدچیدمانجو فروشگاهیمشتریان محصولات ورزشیCustomers of Sport ProductsStore AtmospherePurchase IntentioncolorTemperatureLayoutmusic
-
5.
Writer : حافظی، وحید ؛ عبدوی، فاطمه عبدوی ؛ پاشایی، سجاد ؛ خدادادی، محمد رسول ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 81 to 88 )
Keywords:"فوتبال""نگرش""قصد خرید""بلیط الکترونیکی"attitudeFootballPurchase IntentionElectronic Tickets
-
6.
Writer : ابهری ساتلو، مهدی ؛ دوستی، مرتضی ؛ نظری، رسول ؛ Corresponding Author : تابش، سعید ؛
Journal:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 259 to 283 )
Keywords:مصرفکنندهخصومتبرندهای ورزشیتصمیمات خریددرگیری ذهنی خریدPurchase IntentionConsumer AnimosityDomestic SportsbrandsPurchase involvement
-
7.
Writer : Behzadinasab، Soniya ؛ Albonaiemi، Ebrahim ؛ Corresponding Author : Andervazh، Leila ؛
Journal:International Journal of Ethics and Society»Summer 2020, Volume 2 - Number 3 Ranking ج (Ministry of Science (6 page(s) - From 59 to 64 )
Keywords:TrustPurchase IntentionSocial Media MarketingEthics-based strategies