keyword برندهای لوکس / (10 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ایمانخان، نیلوفر ؛ رحیم زاده اسفروشان، محمد ؛ Corresponding Author : فتاحی، مجید ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 88 to 102 )
Keywords:نظریه داده بنیادبرندهای لوکسبرند مقلدکسب و کارهای اینترنتیInternet Businessescopycat brandluxury Brandsgrounded theory
-
2.
Writer : سبک آرا، مجید ؛ پورقادر چوبر، عادل ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی Ranking International (50 page(s) - From 453 to 502 )
Keywords: انگیزهتعامل مشتری رسانه های اجتماعی برندهای لوکس تحقیقات کیفی
-
3.
Corresponding Author : بهرام، احسان ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 page(s) - From 1349 to 1366 )
Keywords:وفاداریبرندتکنیک دلفی فازیکالاهای لوکسLuxury goodsLoyaltyFuzzy DelphiBrandلوکسمحصولاتبرندهای لوکسمشتریمصرفمصرفکنندگان
-
4.
Writer : نوشادی جلال، مهزاد ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (14 page(s) - From 2124 to 2137 )
Keywords:ارزش ویژه مشتری تجربه برند ارزش ویژه نگرش برندهای لوكس فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
-
5.
Writer : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 55 to 79 )
Keywords:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیLuxury brandSupporting Iranian GoodsAnalyzed Theory of Planned BehaviorPurchase IntentionPurchase behaviorرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
6.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ Corresponding Author : نايلی، مریم ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 33 to 57 )
Keywords:ارزش ویژه مشتریبرندهای لوکستجربه برندارزش ویژه نگرشفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیAttitudinal EquitySocial Meda Marketing Activitiescustomer equityluxury BrandsBrand experience
-
7.
Corresponding Author : بشیرپور، مهدی ؛ Writer : محمدیان، محمود ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 29 to 50 )
Keywords:برندهای لوکسمصرف تظاهرینظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهریluxury BrandsVeblen TheoryConspicuous MarketingConspicuous Consumption
-
8.
Writer : صمدی، منصور ؛ شیخی، زینب ؛ شهری مجارشین، علی اکبر ؛ میرطاهری، علی ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 13 (12 page(s) - From 109 to 120 )
Keywords:مشتریانبرندقصد خریدبرندهای لوکسدیدگاه برندمشتریرضایت مشتریتبلیغاتفرضیه
-
9.
Writer : ملاحسینی، علی ؛ تاج الدینی، فریده ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 187 to 208 )
Keywords:وفاداریارزش برندبرندهای لوکسکانالهای توزیعکرمانارزشتوزیعبرندهای لوکسوفاداری مصرفکنندگانخردهفروشیکانال توزیع
-
10.
Writer : Seung-A Annie Jin ؛ Translator : آصف، هاجر ؛
Journal:مدیریت رسانه»آبان 1393 - شماره 8 (10 page(s) - From 87 to 96 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهفیس بوکرسانه اجتماعیبرندهای لوکسسایت های شبکه اجتماعیمدیریت برندهای تجاریمحتوای کاربرینظریه های عملکردی گرایش
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ج (2 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- ب (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)