خلاصه ماشینی:
"بدیهی است که این مشتریان باید توانایی خرید-میل به خرید و آمادگی به خرید آن محصول را داشته باشند شناخت نیاز،خواست و نحوه تقاضای مشتریان و آشنایی با رفتار آنها و عوامل تأثیرگذار بر تصمیمگیری خرید آنها،شناخت نقشهای خرید و افراد تصمیمگیر در امر خرید از نکات بسیار مهم است که به نیروها باید آموزش داده شود.
پس نیروهای فروش ما هم باید همین حساسیتها را داشته باشند و اطلاعات رقبا را به طور مرتب از بازار کسب کرده و به مدیران درون شرکت منتقل کنند.
نیروها باید آموزش ببینند که به صورت دائم،چشم و گوش خود را برای گرفتن هر گونه اطلاعات از محیط،نظیر اطلاعات در مورد مشتریان-رقبا -تأمینکنندگان-واسطهها و حتی قوانین و مقرارت باز نگه دارند.
مدیران فروش در این جلسات بهتر است از متکلم وحده بودن خودداری کنند و افراد را وادار به حرف زدن و اظهار نظر نمایند در ایران خیلی از موارد کارکنان منتظر اظهار نظر مدیر میشوند و بعد در راستای تأیید سخنان جناب رئیس داد سخن میدهند."