کلیدواژه رقبا / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی و جهت گیری رقبا بر استراتژی های جایگاه یابی برند سپاهان باطری
نویسنده : صادقی پور قوام اباد، محمد سینا ؛ سلیمانی، مریم ؛
مجله : مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید » بهار 1400، دوره هفتم - شماره 18 (15 صفحه - از 85 تا 99 )
کلیدواژه ها: رقبا برند استراتژی جایگاه یابی قابلیت بازاریابی
-
2.
مطالعه رفتار رابطه مبادله قیمتی و درآمدی فرش دستباف صادراتی ایران
نویسنده : حسینی، میرعبداله ؛ بزرگی، وحید ؛ فتحی، حبیبه ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مرداد و شهریور 1392 - شماره 60 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 104 تا 118 )
کلیدواژه ها: رابطه مبادله درآمدی فرش دستباف رقبا شرکای تجاری بی ثباتی قیمت رابطه مبادله قیمتی بازارجهانی و ایران
-
3.
تأثیر فن آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران
نویسنده : انصاری، محمداسماعیل ؛ الله وردی، زهرا ؛ باغبانی آرانی، ابوالفضل ؛ سپیانی، مریم ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » بهار 1389، سال دوم - شماره 5 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها: بازار هوش رقبا تسهیم اطلاعات هوش تجاری
-
4.
بسته بندی در بازارگردانی بین المللی
نویسنده : دامغانیان، حسین ؛
مجله : دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان » بهار و تابستان 1383 - شماره 7 ISC (12 صفحه - از 9 تا 20 )
کلیدواژه ها: بازار هدف بستهبندی بازارگردانی بین المللی رقبا نیاز انگیزشی بازار مشتری رنگ انگیزشی مصرف بازاریابی مصرفکنندگان