چکیده:
مطالعه حسابداری و فرهنگ عامه، دستور کار تحقیق هیجان انگیز جدید برای مدیریت حسابداران ارائه
می دهد. این مطالعه این توسعه را از دیدگاه استراتژیک بررسی میکند. به ویژه، این مقاله برای مدیریت
استراتژیک حسابداری در عمل با مطالعه مکان معروف از پایان موزیکال جهان غرب به دانش ما می افزاید.
این مطالعه با استفاده از یک روش مطالعه موردی، تفکر SMA معمولی از دیدگاه "استراتژی به عنوان
عمل"، با استفاده از فرایند نمونه فعالیتهای مشهور در حال توسعه تئاتر را به چالش میکشد. یافته ها نشان
می دهد که استراتژی عمل پیچیده ای که دارای ذاتا فرایند اجتماعی است: تولید کنندگان تئاتر یک مسیر
به بازار را مذاکره می کنند که توسط اعتبار سازمان واسطه می شود که به شهرت محصولات فرهنگی جدید
کمک و ارتباط برقرار می کنند و در نتیجه فرایند استراتژیک را حمایت می کند
خلاصه ماشینی:
يافته ها نشان ميدهد که استراتژي عمل پيچيده اي که داراي ذاتا فرايند اجتماعي است: توليد کنندگان تئاتر يک مسير به بازار را مذاکره ميکنند که توسط اعتبار سازمان واسطه ميشود که به شهرت محصولات فرهنگي جديد کمک و ارتباط برقرار ميکنند و در نتيجه فرايند استراتژيک را حمايت ميکند.
فرهنگ عامه ، در اين مورد توليدات تئاتر موسيقي، ما را فراتر از محدودهي مکانهاي صنعتي معمولي قرار ميدهد که بيشتر پيشينه تحقيق در مديريت استراتژيک حسابداري يافت ميشود و به اين ترتيب ديدگاه هاي جايگزين را در مورد استراتژي در سازمانها ارائه ميدهند.
مطالعه موردي توليد تئاتر تجاري که به شرح ذيل بيان مي شود، ساختار سوالات است (١) شرکت کنندگان اوليه در عمل استراتژيک توسعه محصول جديد و راه اندازي چه کساني هستند؟ و (٢) براي افزايش اين احتمال چه کار مي کنند که محصولات جديد به عنوان و با ارزش در بازار درک ميشوند؟ سازمان واسطه شناسايي، دقيق تر به واحد توليد مربوط ميشوند (مانند شرکاي بازاريابي)، و ديگران به مصرفکننده نزديک تر هستند (مانند رسانهها، انجمن صنعت و همسالان نظر پيشرو).
علاوه بر اين، به عنوان يافتههاي ارائه شده در اين مقاله نشان ميدهد، صاحبان تئاتر و توليد کنندگان نيز بايد به طور استراتژيک مسير به بازار را مديريت کنند که در مورد تئاتر شامل مديريت انتظارات است.
آنچه که مطالعه موردي تئاتر موسيقي در مورد سازماندهي اجتماعي استراتژي به عنوان تمرين چيست؟ يافته هاي ارائه شده در بالا نشان ميدهد که به منظور موفقيت در آوردن محصولات متنوع و فرهنگي جديد در بازار، توليد کنندگان نه تنها بر توسعه محصول تمرکز ميکنند، بلکه تلاش ميکنند تا توسعه بازار را نيز شکل دهند.