خلاصه ماشینی:
"تغییر شکل به معنای از دست دادن اغلب مزیتهایی است که در طی چند سال بدست آوردهاند و اما ماندن در یکشغل هم خطرات بلندمدتی برای شرکت دارد، تغییرات اجتماعی،فرهنگی و تکنولوژی نیاز بازار به محصولات و خدمات قدیمی شرکتها را کم رنگ و یا منتفی میسازد و در مقابل نیازهای جدید بوجود میآید.
شرکت نباید به کالا و خدماتی که ارائه میدهند فکر کنند بلکه میبایست به هدف آن کالا بنگرند و در واقع افق دید خود را گسترش دهد و همواره به این سؤال پاسخ دهد که نیاز مشتری ما چیست و با چه روشهای دیگری میتوان این نیاز را تأمین نمود.
شرکت نباید به کالا و خدماتی که ارائه میدهند فکر کنند بلکه میبایست به هدف آن کالا بنگرند و در واقع افق دید خود را گسترش دهد و همواره به این سؤال پاسخ دهد که نیاز مشتری ما چیست و با چه روشهای دیگری میتوان این نیاز را تأمین نمود."