چکیده:
رسانه های اجتماعی امروزه به لطف فناوری های جدید موجب تغییر ودگرگونی در دنیای ارتباطات شده اند که از نفوذگسترده ای در بین مخاطبان دارا هستند. بنابراین با توجه به اهمیت این رسانه ها ضرورت پژوهش در این حوزه امری مهم می باشد بر همین اساس در این مقاله به بررسی اصول و مبانی تلید محتوی و ارتباط آن با رسانه های اجتماعی پرداخته شده است.
Social media today, thanks to the new technologies, has changed and transgressively in the world of communications that have an influential audience. Therefore, given the importance of these media, the necessity of research in this area is important. In this article, this article examines the principles and principles of the content and its relationship with the social media.
خلاصه ماشینی:
لزوم توجه به تولید محتوی در مدیریت رسانه های اجتماعی سید فخر الدین طاهرزاده موسویان کارشناسی ارشد مهندسی مخازن هیدروکربوری، رییس مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد، ایران (تاریخ دریافت : ١٤٠٠/١١/٠٤ تاریخ پذیرش : ١٤٠٠/١٢/٠٨ Necessity to pay attention to content production in social media management Seyed Fakhruddin Taherzadeh Mousavian Master of Hydrocarbon Tank Engineering, Head of the Center for Industrial and Mineral Research Equipment Negin Pasargad Industry, Iran UniversityReceived" (24/12/2021) AccePted" (29/01/2022) چکیده Abstract" رسانه های اجتماعی امروزه به لطف فنـاوری هـای جدیـد موجـب Social media today, thanks to the new technologies, has changed and transgressively in تغییر ودگرگونی در دنیای ارتباطات شده اند که از نفوذگسترده ای the world of communications that have an در بین مخاطبان دارا هستند .
(فرهنگی و روشندل اربطانی، ١٣٨٣) در کشور ما نیز موضوع رسانه های جمعی و اهمیت آنها همـواره مطمح نظر مسئولین و صاحب نظران مملکت بوده است ، ضرورت ورود به بحث مدیریت رسانه به شکل علمی از اواخر دهۀ هفتاد مطرح گردید و از اوایل دهۀ هشتاد، مقاطع تحصیلات تکمیلی این رشته راه اندازی شد لکن به رغم گذشت حدود پنج سال از راه اندازی به نظـر میرسـد بـه تناسـب موضوع در نزد افکار عمومی جامعه و حتی جامعۀ علمی از اهمیت لازم برخوردار نبوده است و تعابیر و تفاسیر مختلف و متفاوتی از آن می شـود.
بـرای ایـن منظورشرکت هاو سازمان ها در امور مربوط به تبلیغات و روابط عمومی خود سرمایه گذاریهای چشمگیری انجام میدهند و یکی از ابزارهای مهم و در واقع مهم ترین ابزار برای این منظور استفاده از رسانه های جمعی و قدرت نفوذ و تأثیرگذاری آنها در لایه های مختلف جامعه است .