کلیدواژه تولید محتوا / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تولید محتوای رسانههای جمعی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانهای
نویسنده : کولیوند، تقوی ؛ سدرپوشان، نجمه ؛ نویسنده مسئول : ربانی، مژده ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (13 صفحه - از 123 تا 135 )
کلیدواژه ها: یادگیری شبکههای اجتماعی ویژگیهای شخصیتی تولید محتوا
-
2.
تولید محتوا و سوادرسانهای یاریگران حکمرانی نوین و تابآوری سایبری
نویسنده مسئول : ترابزاده، لیلا ؛ نویسنده : ایمانی، جاوید ؛
مجله : دین و ارتباطات » پاییز و زمستان 1400 - شماره 60 (ویژه نامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانهای) رتبه علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 60 تا 93 )
کلیدواژه ها: سواد رسانهای تولید محتوا حکمرانی نوین تابآوری سایبری
-
3.
تحلیل عوامل تولید محتوا و سواد زیست محیطی در بین کاربران شبکه های اجتماعی شهر تبریز
نویسنده : فرج زاده، مهدیه ؛ جعفری، علی ؛ نویسنده مسئول : کردی، ناهید ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1400 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (27 صفحه - از 117 تا 143 )
کلیدواژه ها: دانش زیستمحیطی تولید محتوا شبکههای مجازی سواد زیستمحیطی روش پیمایش
-
4.
مدیریت و بررسی تاثیر تولید محتوا و تدریس خلاق معلمان در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در فضای شاد
نویسنده : سرادقی، نگین ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » پاییز 1400 - شماره 3 (5 صفحه - از 200 تا 204 )
کلیدواژه ها: خلاقیت دانش آموزان آموزش مجازی تولید محتوا تدریس خلاق
-
5.
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران)
نویسنده : تشکری، مینو ؛ نصرالهی، اکبر ؛ نویسنده مسئول : دادگران، محمد ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » بهار 1400 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 165 تا 198 )
کلیدواژه ها: رسانه تلویزیون رادیو تولید محتوا چابکسازی فناوریهای نوین ارتباطی
-
6.
راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا
نویسنده : باقرپور، پیمان ؛ اذربخش، سید علی محمد ؛ نویسنده مسئول : موسوی، حسین ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1400- شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 359 تا 392 )
کلیدواژه ها: فضای مجازی صدا و سیما همگرایی رسانهای تولیدمحتوا
-
7.
شناسایی چالشها و کاستیهای موجود در مسیر سیاستگذاری برای توسعه صنعت محتوای دیجیتال در ایران
نویسنده : طباطبائیان، سید حبیب الله ؛ حنفی زاده، پیام ؛ حاجی میرزائی، حامد ؛ نویسنده مسئول : صفوی جهرمی، گلایول ؛
مجله : مدیریت توسعه فناوری » زمستان 1399 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها: تحلیل عاملی تاییدی تولید محتوا صنایع خلاق توسعه صنایع فرهنگی قناوری اطلاعات و ارتباطات
-
8.
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز : چالشها و راهکارها
نویسنده : احمدی اذر سنگان، زینب ؛ محمودی، دکتر فیروز ؛ نویسنده مسئول : محمدی، دکتر فايقه ؛
مجله : نظریه و عمل در برنامه درسی » پاییز و زمستان 1399، سال هشتم - شماره 16 (32 صفحه - از 333 تا 364 )
کلیدواژه ها: مدارس هوشمند محتوای الکترونیکی تولید محتوا چالشها و راهکارها منابع آموزشی وب
-
9.
رویکرد قرآنی به تولید محتوا برای آموزش زبان انگلیسی: آب در کتاب الهی
نویسنده مسئول : نوری زاده، نرگس ؛ نویسنده : قهرمانی قاجار، سوسن ؛ بختیاری، شهلا ؛
مجله : زبان پژوهی » بهار 1399 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 205 تا 228 )
کلیدواژه ها: طبیعت آموزش زبان انگلیسی حیات طیبه آب تولید محتوا
-
10.
شناسایی مؤلفههای موفقیت تولید محتوا در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: پویش کیفی
نویسنده : تقی پناهی، فاطمه ؛ نوکاریزی، محسن ؛ دیانی، محمدحسین ؛
مجله : تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی » پاییز 1398 - شماره 98 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 431 تا 456 )
کلیدواژه ها: محتوا تحلیل مضمون تولید محتوا بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا شاخص اثربخشی اینستاگرام