خلاصه ماشینی:
"-هدفهای جهانی و درازمدت و آرمانها و رویاهایدور زمامداران برای ایجاد یک نظم جهانی،نظم نوین اقتصادی&%08813SOTG088G% پنجره مدیران گاه اولادغام و گذر از مرزهای همزیستیتبلیغاتچیها شریک شرکتها میشوند دکتر اسماعیل ملک اخلاق-نینا بنام-عاطفه ابراهیمپور با پایان قرن بیستم،اقتصاد جهانی آنچنان توسعه پیدا کرد کهتوانست به طور گستردهای در تمام دنیا منتشر و سرمایهگذاریشود،تکنولوژی در صنعت شروع به عریض شدن کرد و درنهایت روی یک مقیاس جهانی پایهگذاری شد.
فرآیند ادغام بینالمللی را در پنج مرحله نشان میدهیم: رحله اول-مرحله وابستگی منبع منطبق: برای به دست آوردن شرایط بازار ویژه باید شرکتهای مهمیکه منابع دانش محصول و دانش بازار برای به دست آوردن منابعکامل مورد نیاز دارند درهم ادغام شود تا بتوان ارزش بازار و منبعمتقارن وابسته در یک بازار مورد نظر را فراهم کرد.
فرآیند ادغام بینالمللی را در پنج مرحله نشان میدهیم: رحله اول-مرحله وابستگی منبع منطبق: برای به دست آوردن شرایط بازار ویژه باید شرکتهای مهمیکه منابع دانش محصول و دانش بازار برای به دست آوردن منابعکامل مورد نیاز دارند درهم ادغام شود تا بتوان ارزش بازار و منبعمتقارن وابسته در یک بازار مورد نظر را فراهم کرد.
*عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان «نیازهای استراتژیک»بازاریابی منجر به ادغام منابع بر مبنایدانش محصول و دانش بازار میشود،بنابراین منجر به همکاریبلندمدت بین آژانسهای تبلیغاتی و مالکان مارک تجاری خواهدشد.
رحله پنجم-خدمات مناسب برای مشتریان بینالمللی آژانسهای تبلیغاتی در بازارهای بینالمللی به علت نیازهایدوجانبه به دانش بازار با یکدیگر ادغام میشوند.
رحله پنجم-خدمات مناسب برای مشتریان بینالمللی آژانسهای تبلیغاتی در بازارهای بینالمللی به علت نیازهایدوجانبه به دانش بازار با یکدیگر ادغام میشوند."