-
1.
نویسنده : جانفرسا، ف ؛
مجله:بانک و اقتصاد»آبان 1388 - شماره 102 (2 صفحه - از 52 تا 53 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریانبرنامههای وفادارسازیخدماتتدوین
-
2.
نویسنده : جانفرسا، ف ؛
مجله:بانک و اقتصاد»خرداد 1387 - شماره 92 (4 صفحه - از 62 تا 65 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت تجربه مشتریمشتریاناطلاعاتکارکنانسازمانبانک
-
3.
نویسنده : جانفرسا، ف ؛
مجله:بانک و اقتصاد»آذر 1385 - شماره 76 (4 صفحه - از 53 تا 56 )
-
4.
نویسنده : جانفرسا، ف ؛
مجله:بانک و اقتصاد»فروردین 1385 - شماره 68 (3 صفحه - از 45 تا 47 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریانبانکجذب مشتریاطلاعاتسودآوریبانک اطلاعاتی
-
5.
نویسنده : جانفرسا، ف ؛
مجله:بانک و اقتصاد»بهمن 1384 - شماره 66 (2 صفحه - از 58 تا 59 )
کلیدواژه ها:کارکنانمشتریرضایت مشتریمشتریانرضایت کارکناناسترسمدیران
-
6.
مترجم : جانفرسا، ف ؛
مجله:بانک و اقتصاد»شهریور 1384 - شماره 61 (2 صفحه - از 48 تا 49 )
کلیدواژه ها:شش سیگمامشتریخدماتمشتریانهزینههاخطاهاکیفیتفرایند شش سیگما