زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 221 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 45 |
ب 15 |
الف 7 |
علمی-ترویجی 4 |
ج 2 |
A+ 2 |
C 1 |
-
1.
شناسایی و اعتباریابی مبانی و اهداف الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی
نویسنده : علی پور مقدم، خدیجه ؛ ملکی، حسن ؛
مجله : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی » مرداد و شهریور 1401، دوره پانزدهم - شماره 3 ISC (9 صفحه - از 281 تا 289 )
کلیدواژه ها: مبانی تربیت اخلاقی اهداف اعتبار یابی؛ برنامه درسی
-
2.
بررسی الگوها و اهمیت تلفیق برنامه درسی تعلیمات دینی با درس علوم تجربی
نویسنده : رستمی، فاطمه ؛ قادری، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : ملکی، حسن ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » تابستان 1401 - شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی علوم تجربی تلفیق تعلیمات دینی
-
3.
شناسایی مبانی و اصول فرزند پروری قبل از تولد در یک مطالعه کیفی
نویسنده مسئول : عزیزی، یعقوب ؛ نویسنده : ملکی، حسن ؛ قادری، مصطفی ؛ حسن زاده، غلامرضا ؛
مجله : مطالعات راهبردی زنان » تابستان 1401-شماره 96 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 69 تا 111 )
کلیدواژه ها: دوران بارداری فرزندپروری جنین زنان باردار فرزند قبل از تولد
-
4.
راهبردهای تعلیم و تربیت برآمده از انسان شناختی قرآنی با تاکید بر نقش گرایش ها در وجود انسان
نویسنده : بهشتی، سعید ؛ ملکی، حسن ؛ اسدزاده، حسن ؛ نویسنده مسئول : فاطمی، ماجده ؛
مجله : پژوهشنامه معارف قرآنی » بهار 1401 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها: عمل گرایش آگاهی راهبرد چگونگی انسان
-
5.
شناسایی و تبیین مشکلات ارتباط میان- فردی و اجتماعی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران از دیدگاه معلمان
نویسنده مسئول : احمدیان، مینا ؛ نویسنده : ملکی، دکتر حسن ؛ اسکندری، دکتر حسین ؛ موسی پور، دکتر نعمت الله ؛ صادقی، دکتر علیرضا ؛
مجله : تعلیم و تربیت » بهار 1401 - شماره 149 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها: معلمان ارتباط اجتماعی مشکلات ارتباطی دوره دوم ابتدایی
-
6.
اثربخشی آموزش غنیشده با نقشه مفهومی بر یادگیری، یادداری و بارشناختی دانشآموزان کمتوان ذهنی
نویسنده مسئول : منصوری، سیروس ؛ نویسنده : مرادی، رحیم ؛ ملکی، حسن ؛
مجله : کودکان استثنایی » بهار 1401 - شماره 83 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها: یادگیری یادداری نقشه مفهومی بارشناختی کمتوان ذهنی.
-
7.
پدیدارشناسی تلفیق برنامه درسی تعلیمات دینی با درس علوم تجربی
نویسنده : رستمی، فاطمه ؛ قادری، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : ملکی، حسن ؛
مجله : رویکردی نو در علوم تربیتی » بهار 1401 - شماره 11 (11 صفحه - از 64 تا 74 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی برنامه درسی علوم تجربی تلفیق تعلیمات دینی
-
8.
پدیدار شناسایی راهبردهای بهبود تجارب معلمان در مواجهه با تغییر برنامه درسی
نویسنده : زینتی، بهرام ؛ ملکی، حسن ؛ نویسنده مسئول : قادری، مصطفی ؛
مجله : رویکردی نو در علوم تربیتی » بهار 1401 - شماره 11 (9 صفحه - از 76 تا 84 )
کلیدواژه ها: معلمان تغییر برنامه درسی تجارب معلمان
-
9.
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی
نویسنده : ظفری نژاد، عادل ؛ ملکی، حسن ؛ موسی پور، نعمت الله ؛ خسروی، محبوبه ؛ نویسنده مسئول : صادقی، علیرضا ؛
مجله : پژوهش های برنامه درسی » پاییز و زمستان 1400، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 268 تا 302 )
کلیدواژه ها: معلم دوره ابتدایی دانش ضمنی آشکارسازی اشتراکگذاری
-
10.
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بینفردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی
نویسنده مسئول : احمدیان، مینا ؛ نویسنده : ملکی، حسن ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ اسکندری، حسین ؛ صادقی، علیرضا ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » پاییز 1400 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 47 تا 82 )
کلیدواژه ها: مهارتهای ارتباطی طراحی برنامه درسی دوره دوم ابتدایی اعتباریابی الگو روابط بین فردی و اجتماعی