موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 10 |
روانشناسی 5 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 18 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 8 |
ب 3 |
-
1.
طرحهای آمیخته ارزشیابی در ارزشیابی برنامهها و نظامهای آموزشی
نویسنده مسئول : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
مجله : فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیت » تابستان 1401، دوره دوم - شماره 4 (11 صفحه - از 39 تا 49 )
کلیدواژه ها: معرفت شناسی پارادایم ارزشیابی آموزشی روش های ارزشیابی آمیخته
-
2.
رابطه خودکارآمدی، امید به زندگی و سلامت عمومی با میزان فعالیت بدنی مصرفکنندگان مواد مخدر
نویسنده مسئول : جدیدی محمدآبادی، اکبر ؛ نویسنده : سعید، نسیم ؛ احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
مجله : اعتیاد پژوهی » زمستان 1400 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 205 تا 224 )
کلیدواژه ها: اعتیاد سلامت عمومی خودکارآمدی فعالیت بدنی امید به زندگی کمپ ترک اعتیاد
-
3.
اثرات مستقیم و غیرمستقیم مولفه های مدل پذیرش فناوری دیویس بر پایداری در کاربرد فناوری در فرایند آموزش معلمان
نویسنده مسئول : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
مجله : فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیت » پاییز 1400، دوره اول - شماره 1 (10 صفحه - از 23 تا 32 )
کلیدواژه ها: مدل پذیرش فناوری نیت رفتاری کاربرد فناوری پایداری در کاربرد فناوری در آموزش
-
4.
برازش رابطه ساختاری رفتار آگاهانه زیست محیطی دانش آموزان مقطع متوسطه بر اساس جنسیت : نقش واسطه ای تجربه، ارزشها و هویت زیست محیطی
نویسنده مسئول : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ نویسنده : جدیدی محمدابادی، اکبر ؛ سادات فلاح، الهام ؛ محمودابادی، الهام ؛
مجله : آموزش محیط زیست و توسعه پایدار » پاییز 1400- شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 25 تا 45 )
کلیدواژه ها: تجربه محیطی ارزش محیطی هویت محیطی رفتار آگاهانه زیست محیطی
-
5.
فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی
نویسنده مسئول : سعید، نسیم ؛ نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
مجله : پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی » زمستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها: علوم شناختی فرا تحلیل یادگیری ترکیبی
-
6.
تحلیل بعدیت، اثر متن، تأثیر و کارکرد افتراقی سؤال در آزمونهای مبتنی بر متن
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مقدمزاده، علی ؛ کبیری، مسعود ؛ نویسنده مسئول : خدایی، ابراهیم ؛
مجله : مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی » زمستان 1397 - شماره 24 ISC (29 صفحه - از 27 تا 55 )
کلیدواژه ها: مدل پاسخ مدرج شده بعدیت کارکرد افتراقی سوال مدل دوعاملی آزمونهای مبتنی بر متن
-
7.
کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ خدایی، ابراهیم ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مقدم زاد، علی ؛ کبیری، مسعود ؛
مجله : اندازه گیری تربیتی » تابستان 1396 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 121 تا 153 )
کلیدواژه ها: سوال مدل پاسخ مدرج شده مدل دو عاملی چندبعدی نظریه پاسخ بعدیت کارکرد افتراقی سوال آزمون های مبتنی بر آزمونچه
-
8.
عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو: رویکرد بازاریابی رابطه مند
نویسنده : مطهری نژاد، حسین ؛ احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
مجله : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی » پاییز 1393 - شماره 73 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند رضایت دانشجو وفاداری دانشجو بازاریابی آموزش عالی شهرت دانشگاه
-
9.
تأثیر عوامل انگیزشی - اجتماعی خواندن در خانه و مدرسه بر نگرش خواندن دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ احدی، حسن ؛
مجله : پژوهش در برنامه ریزی درسی » زمستان 1391 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 74 تا 85 )
کلیدواژه ها: نگرش مثبت به خواندن والدین و کودک محیط سواد خانه تعاملات خواندن در محیط خانه و مدرسه
-
10.
ارزشیابی فرایند تدریس معلمان ابتدائی در درس ریاضی بر پایه رویکرد آموزش تفکیکی
نویسنده : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛ نجفی زند، جعفر ؛
مجله : نوآوری های مدیریت آموزشی » بهار 1391 - شماره 26 (16 صفحه - از 19 تا 34 )