موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 10 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 15 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 8 |
-
1.
بررسی تاثیر مولفه های ارزش برند صنعتی بر عملکرد معامله با اثر متغیر میانجی تعهد به رابطه ی تامین کننده و خریدار صنعتی
نویسنده : صمدی، منصور ؛ غلامپور، اسداله ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/1 (14 صفحه - از 140 تا 153 )
کلیدواژه ها: وفاداری برند قدرت برند ارزش ﺑﺮﻧﺪ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﻌﺎمله
-
2.
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)
نویسنده : احسان، عبدالرحمن ؛ نظری، محسن ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صمدی، منصور ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 529 تا 548 )
کلیدواژه ها: "بازاریابی اجتماعی" "فرهنگ مصرف" "محصولات داخلی" "ملیگرایی مصرفی" "نظریه برخاسته از دادهها" تولید مدل مصرف کیفیت
-
3.
بررسی عوامل تاثیرگذار بر برند کالاهای لوکس
نویسنده : صمدی، منصور ؛ شیخی، زینب ؛ شهری مجارشین، علی اکبر ؛ میرطاهری، علی ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » پاییز 1395 - شماره 13 (12 صفحه - از 109 تا 120 )
کلیدواژه ها: مشتریان برند قصد خرید برندهای لوکس دیدگاه برند مشتری رضایت مشتری تبلیغات فرضیه
-
4.
تأثیر برآیند متغیرهای بهره وری در کارکنان در تماس با مشتری بر کیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریان (مورد: بانکهای خصوصی استان خوزستان)
نویسنده : جولا، نعمت اله ؛ صمدی، منصور ؛ چینی پرداز، رحیم ؛
مجله : مدیریت بهره وری » پاییز 1393 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها: رضایت شغلی بهره وری تعارض نقش ابهام نقش کیفیت خدمات ادراکی توسط مشتری خودکارایی تطبیق پذیری کارکنان مشتری مشتریان کارمند بانک مدل
-
5.
بررسی و سنجش رضایت مؤدیان مالیاتی (مطالعه موردی اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران)
نویسنده : صمدی، منصور ؛ نظریان، محمد ؛
مجله : پژوهشنامه مالیات » بهار 1392 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها: مالیات رضایت مشتری مودی مالیاتی شاخص رضایت مشتری سازمان های خدماتی
-
6.
مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم گیری برای خرید کالاهای مصرفی بادوام
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ صمدی، منصور ؛ نقدی، بهمن ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: خانواده بازاریابی رفتار مصرف کننده تصمیم گیری خرید
-
7.
بررسی رابطه بین تاکتیک های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره ای و رفتار خرید مشتریان
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها: رضایت ارتباطی تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی فروشگاههای زنجیرهای رفتار خرید مشتریان مشتری رفتار خرید مشتری ارتباطات مشتریان
-
8.
ارزیابی تأثیرات مشترک متغیرهای شناختی و ارتباطی برند بر رفتار خرید مصرف کنندگان
نویسنده : صمدی، منصور ؛ ضیائی، زینب ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (24 صفحه - از 69 تا 92 )
-
9.
بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه پوشاک با استفاده از مدل معادلات ساختاری
نویسنده : صمدی، منصور ؛ نورانی، محمد ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله : پژوهشنامه بازرگانی » زمستان 1388 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 205 تا 224 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده تاکتیک های بازاریابی ارتباطی رضایت ارتباطی رفتار خرید لیزرل تاکتیک مشتری ارتباطات بازاریابی ارتباطی مدل مشتریان
-
10.
بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای رفاه در شهر تهران
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دهقان، میثم ؛
مجله : اندیشه مدیریت راهبردی » پاییز و زمستان 1388 - شماره 6 ISC (18 صفحه - از 149 تا 166 )
کلیدواژه ها: خدمات برند ابعاد برند نگرش به برند قصد خرید مجدد قصد خرید مجدد مشتریان مشتری ارتباطات مشتریان نام تجاری مدل ارتباطات نام تجاری