موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
هنر و معماری 6 |
فلسفه و کلام 5 |
میان رشته ای 2 |
علوم قرآن و حدیث 2 |
تربیت بدنی 2 |
حوزه سلامت 2 |
اخلاق 1 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
حقوق 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 29 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
الف 3 |
ب 2 |
ج 1 |
- 11.
-
12.
نویسنده : جعفری، مریم ؛ مصطفوی، شمس الملوک ؛ کرمی، محسن ؛
مجله:فلسفه تحلیلی»بهار و تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:زیباییمطلقتناقضنسبیفیه ما فیهزشتیآفاقیانفسیمشکّکمتواطیتضادّ
-
13.
نویسنده : کرمی، محسن ؛ حسینی، مالک ؛
مجله:شناخت»بهار و تابستان 1397 - شماره 78 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 209 تا 226 )
کلیدواژه ها:ارزش اخلاقیارزش زیباییشناختیمواضع تندروانهمواضع میانهروانهحسن|عیب اخلاقیمزیّت|نقص زیباییشناختی
-
14.
نویسنده : کرمی، محسن ؛ علیا، مسعود ؛ حسینی، مالک ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:هنرنقد اخلاقیاصالت زیبایی شناسی نیچه
-
15.
نویسنده : کرمی، محسن ؛
مجله:فلسفه تحلیلی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 32 رتبه A (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 179 تا 203 )
کلیدواژه ها:اسلامهنرهنر اسلامیانفسی/ذهنیآفاقی/عینی
-
16.
نویسنده : کرمی، محسن ؛ حسینی، مالک ؛ علیا، مسعود ؛
مجله:کیمیای هنر»تابستان 1395 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها:نقد اخلاقی هنراستدلال وجودشناختیاستدلالهای معرفتشناختیاستدلالهای روششناختیوضع و حالهای اخلاقی/غیراخلاقی
-
17.
نویسنده : کرمی، محسن ؛
مجله:اطلاعات حکمت و معرفت»تیر 1395، سال یازدهم - شماره 4 (7 صفحه - از 35 تا 41 )
-
18.
نویسنده : کرمی، محسن ؛ الواتی، سیدمهدی ؛ خیراندیش، مهدی ؛ زارع، حمید ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1394، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 973 تا 993 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشعوامل حیاتی موفقیتپیاده سازی سیستم مدیریت دانشصنایع خودروسازی گروه بهمنفناوری اطلاعاتاجرای سیستم مدیریت دانشعوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانشمـدیریتپیادهسازی مدیریت دانش
- 19.
-
20.
نویسنده : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، محسن ؛ خواجه دهاقانی، احمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:سبک تصمیم گیریلوازم خانگیرفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندال