تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : آزاد، شهرام ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:صنایع کوچکوضعیت بازاریابینقش بازاریابیوابستگی بازاریابی
-
نویسنده : برزده، سید محمد ؛ تقوی فرد، محمد ؛
(30 صفحه - از 17 تا 46 )
کلیدواژه ها:سیستم خبرهرتبه بندی اعتباریتئوری فازیروش ممدانیواژههای کلامی
-
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ جوشیار نجف آبادی، لیلا ؛ خزائی پول، جواد ؛ وریج کاظمی، رضا ؛
(20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندبانک شهرمسئولیت اجتماعی شرکتی
-
نویسنده : زالی، محمد رضا ؛ رضوی، سید مصطفی ؛ محمد زاده پارچین، ناهید ؛
(26 صفحه - از 89 تا 114 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی دانشگاهیفرهنگ سازمانی کارآفرینانهدانشگاه تهران.
-
نویسنده : شریفی، کیومرث ؛ نصابی، حمید رضا ؛ یاورزاده، محمد رضا ؛
(16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:کانال توزیعشبکة توزیع کالاکارایی شبکة توزیعفروشگاههای زنجیرهای
-
نویسنده : عسگری، غلامرضا ؛ محمدی زنجیرانی، داریوش ؛
(18 صفحه - از 131 تا 148 )
کلیدواژه ها:ذینفعانمدیریت بحرانهاتصویر شرکتایفای مسئولیت اجتماعی
-
نویسنده : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، محسن ؛ خواجه دهاقانی، احمد ؛
(20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:سبک تصمیم گیریلوازم خانگیرفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندال