-
1.
ارائه الگویی جهت توانمندسازی مدیریت دانش کارکنان در حوزه تحقیق و توسعه با بهرهگیری از سامانه بازیگونگی
نویسنده : مشیری موحد، علی ؛ هاشمی، سید محمود ؛ ساده، احسان ؛ امینی سابق، زینالعابدین ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 صفحه - از 406 تا 423 )
کلیدواژه ها: تحقیق و توسعه مدیریت دانش گروه صنعتی ایران خودرو سامانه بازیگونگی کارکنان دانش بازیگونگی سـامانه بازیگونگی
-
2.
ارائه الگوی کیفی توسعه کسب و کارهای نوین با رویکرد محله محور در کلان شهر تهران
نویسنده : یزدانی، احسان ؛ نعامی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، سید محمود ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » پاییز 1401، سال دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 507 تا 527 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی فناوری اطلاعات شهر تهران کسب و کار محله محوری ارتباط با مشتری
-
3.
بررسی تاثیر خلاقیت درک شده، احساسات مثبت و تعهد احساسی بر قصد تعامل کاربران اینستاگرام (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحه اینستاگرام نوین چرم)
نویسنده : صمیمی، سوگل ؛ هاشمی، سیدمحمود ؛ نویسنده مسئول : عابدی، احسان ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (20 صفحه - از 48 تا 67 )
کلیدواژه ها: صنعت چرم احساسات مثبت تعهد احساسی خلاقیت درک شده قصد تعامل
-
4.
ارائه الگوی بهرهوری منابع انسانی قضائی (قضات): الگوی دادهبنیاد
نویسنده : حسيني، علي محمد ؛ هاشمي، سيدمحمود ؛ نویسنده مسئول : ذوالفقاري زعفراني، رشيد ؛
مجله : رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی » تابستان 1401 - شماره 6 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 42 تا 59 )
کلیدواژه ها: مدیریت بهرهوری نیروی کار قاضی قوه قضائیه
-
5.
الگوی پیوست نگاری فرهنگیِ مراکز تجاری و تفریحی با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی؛ مشهد مال
نویسنده مسئول : حجازی، رخشاد ؛ نویسنده : حسینی، سید محمد ؛ جوزی، سید علی ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجله : فرهنگ رضوی » بهار 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 151 تا 180 )
کلیدواژه ها: هویت ایرانی اسلامی ماتریس فازی نرمافزار ونسیم پیوستنگاری فرهنگی مجتمعهای تجاری چندمنظوره(مالها)
-
6.
تبیین اثر سبز شدن مزیت رقابتی پورتر در فرایند بازاریابی با تاکید بر سیستم اطلاعات بازاریابی و رفتار اطلاعاتی (مطالعه موردی: صنعت نفت)
نویسنده مسئول : کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ نویسنده : نعامی، عبداله ؛ هاشمی، سید محمود ؛ خبره، علی ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » زمستان 1400- شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 66 تا 81 )
کلیدواژه ها: رفتار کارآفرینانه بازاریابی سبز چابکی سازمان سیستم اطلاعات بازاریابی مزیت رقابتی.
-
7.
سنجش اثر گذاری مدیریت جهادی بر رفتار نوآورانه و خلاقیت سازمانی در مناطق یازده گانه شهرداری های شهرستان شیراز
نویسنده مسئول : سرفرازي، مهرزاد ؛ نویسنده : هاشمي، سيدمحمود ؛
مجله : رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی » زمستان 1400 - شماره 4 رتبه A (دانشگاه آزاد (30 صفحه - از 35 تا 64 )
کلیدواژه ها: رفتار نوآورانه مدیریت جهادی خلاقیت سازمانی و شهرداری
-
8.
کسب و کار های مقاومتی مبتنی بر آموزه های اسلامی
نویسنده : هاشمی، سید محمود ؛
مجله : پژوهش های اعتقادی کلامی » پاییز 1400 - شماره 43 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 305 تا 326 )
کلیدواژه ها: اعتقادات تجارت تعالیم اسلامی کسب و کار مقاومتی کسب و کار کسـب اسلام هـا بـه بـا بحران کسـب و کار کسب و کـار
-
9.
فهم سرمایه اجتماعی بینسازمانی در دستگاههای اجرایی با رویکرد دادهبنیاد
نویسنده : قریشی، سیدمهدی ؛ امینی سابق، زین العابدین ؛ ساده، احسان ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، سیدمحمود ؛
مجله : مدیریت سرمایه اجتماعی » پاییز 1400، سال هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 451 تا 476 )
کلیدواژه ها: اعتماد ارتباطات سازمانی سرمایة اجتماعی سرمایة اجتماعی بینسازمانی دادهبنیاد
-
10.
نقش مدیریت محلهای در بهبود عملکرد و افزایش بهرهوری کسبوکارهای خانگی در کلانشهر تهران
نویسنده : علی پور، شهرام ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، سید محمود ؛
مجله : مدیریت بهره وری » تابستان 1400 - شماره 57 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 182 تا 201 )
کلیدواژه ها: تهران مدیریت محلهای بهبود عملکرد کسبوکارهای خانگی افزایش بهرهوری کسبوکارهای خانگی محله مدیریت شهر تهران همبستگی