موضوع (تعداد مقاله) |
---|
فقه و اصول 21 |
مدیریت 8 |
میان رشته ای 7 |
تاریخ 4 |
جغرافیا 4 |
علوم اجتماعی 3 |
حقوق 2 |
علوم تربیتی 2 |
ادیان، مذاهب و عرفان 2 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
فلسفه و کلام 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 55 |
انگلیسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 24 |
-
1.
الگوی پیوست نگاری فرهنگیِ مراکز تجاری و تفریحی با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی؛ مشهد مال
نویسنده مسئول : حجازی، رخشاد ؛ نویسنده : حسینی، سید محمد ؛ جوزی، سید علی ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجله : فرهنگ رضوی » بهار 1401 - شماره 37 ISC (30 صفحه - از 151 تا 180 )
کلیدواژه ها: هویت ایرانی اسلامی ماتریس فازی نرمافزار ونسیم پیوستنگاری فرهنگی مجتمعهای تجاری چندمنظوره(مالها)
-
2.
تبیین اثر سبز شدن مزیت رقابتی پورتر در فرایند بازاریابی با تاکید بر سیستم اطلاعات بازاریابی و رفتار اطلاعاتی (مطالعه موردی: صنعت نفت)
نویسنده مسئول : کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ نویسنده : نعامی، عبداله ؛ هاشمی، سید محمود ؛ خبره، علی ؛
مجله : تعامل انسان و اطلاعات » زمستان 1400- شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (16 صفحه - از 66 تا 81 )
کلیدواژه ها: رفتار کارآفرینانه بازاریابی سبز چابکی سازمان سیستم اطلاعات بازاریابی مزیت رقابتی.
-
3.
فهم سرمایه اجتماعی بینسازمانی در دستگاههای اجرایی با رویکرد دادهبنیاد
نویسنده : قریشی، سیدمهدی ؛ امینی سابق، زین العابدین ؛ ساده، احسان ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، سیدمحمود ؛
مجله : مدیریت سرمایه اجتماعی » پاییز 1400، سال هشتم - شماره 3 ISC (26 صفحه - از 451 تا 476 )
کلیدواژه ها: اعتماد ارتباطات سازمانی سرمایة اجتماعی سرمایة اجتماعی بینسازمانی دادهبنیاد
-
4.
کسب و کار های مقاومتی مبتنی بر آموزه های اسلامی
نویسنده : هاشمی، سید محمود ؛
مجله : پژوهش های اعتقادی کلامی » پاییز 1400 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 305 تا 326 )
کلیدواژه ها: اعتقادات تجارت تعالیم اسلامی کسب و کار مقاومتی
-
5.
نقش مدیریت محلهای در بهبود عملکرد و افزایش بهرهوری کسبوکارهای خانگی در کلانشهر تهران
نویسنده : علی پور، شهرام ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، سید محمود ؛
مجله : مدیریت بهره وری » تابستان 1400 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 182 تا 201 )
کلیدواژه ها: تهران مدیریت محلهای بهبود عملکرد کسبوکارهای خانگی افزایش بهرهوری کسبوکارهای خانگی
-
6.
الگوی راهبردی توسعه ارتباطات شبکه ای جهت جذب مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد جهادی
نویسنده : سالاری، حمید ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، سید محمود ؛
مجله : آینده پژوهی مدیریت » تابستان 1400- شماره 125 رتبه علمی-پژوهشی (14 صفحه - از 108 تا 121 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری ارتباطات شبکه ای ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی رویکرد جهادی
-
7.
ارائه الگوی توسعه بازارهای بینالمللی (نمونهکاوی: محصولات پتروشیمی)
نویسنده : احمدزاده، مصطفی ؛ هاشمی، سید محمود ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 384 تا 411 )
کلیدواژه ها: صادرات عوامل قیمتی عوامل کلان اقتصادی استراتژی رهبری هزینه توسعه بازارهای بینالمللی مشکلات صادرات
-
8.
نقش استراتژیهای مسئولیت اجتماعی در ارتقا عملکرد فرهنگی-اجتماعی شهرداری مبتنی بر نظریه نظام انقلابی
نویسنده مسئول : هاشمی، سید محمود ؛
مجله : مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی » بهار 1400 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (19 صفحه - از 2 تا 20 )
کلیدواژه ها: شهرداری مسئولیت اجتماعی عملکرد فرهنگی-اجتماعی
-
9.
استقرار سازمان یاد دهنده مولفه ای اثر گذار بر چابکی سازمان و بهبود عملکرد سازمان
نویسنده مسئول : سرفرازی، مهرزاد ؛ نویسنده : هاشمی، سید محمود ؛
مجله : رهیافتی در مدیریت بازرگانی » زمستان 1399 - شماره 4 ISC (25 صفحه - از 129 تا 153 )
کلیدواژه ها: سازمان یادگیرنده یادگیری سازمانی عملکرد سازمان چابکی سازمان سازمان یاد دهنده
-
10.
بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)
نویسنده : حبیبی، محمد ؛ هاشمی، سید محمود ؛ نویسنده مسئول : معظمی، مجتبی ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » پاییز 1399 - شماره 47 (21 صفحه - از 494 تا 514 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی اجتماعی نوآوری در محصول نوآوری در خدمات